21 mar. 2013

Azi servim "Supa de pui pentru suflet" - "Declaratia mea de apreciere personala"

Citind postarea de aici, draga mea prietena Simona a avut o idee care m-a incantat; ii multumesc (mereu ma inspira fata asta cu ochi uimitori si suflet mare!) si pun in aplicare sugestia ei, incepand de azi!

Este vorba despre a posta, saptamanal, cate-o scurta povestioara scanata din cartea "Supa de pui pentru suflet" (scrisa de Jack Canfield si Mark Victor Hansen, aparuta la editura AMALTEA) - carte pe care o recomand calduros tuturor...V-am mai spus ca efectul acestor povestiri asupra mea consta in atitudine pozitiva asupra vietii, optimism si incredere, o stare de bine, de seninatate si echilibru!

Am ales cu greu caci temele sunt diverse si ma conditioneaza si numarul de pagini pe care se intinde textul! Daca prima povestire se incadra la capitolul "Despre parinti", cea de azi face parte din categoria: "Cum sa inveti sa te iubesti"!

Imi cer scuze pentru calitatea scanarii si, de asemeni, pentru faptul ca s-a intervenit cu un instrument de scris asupra textului (pentru aceasta nu am de ce sa-mi asum raspunderea, volumul este imprumutat de la biblioteca si, din pacate, sunt si cititori care au mai putin respect fata de carte!)!

Sper sa va placa, sa va inspire! Ma gandesc ca, daca macar o expresie/ un enunt/un scurt pasaj din aceasta povestire, va determina un gand bun, va da incredere in voi, va confirma unele idei, atunci postarea este utila!
Lectura placuta si o zi senina sa aveti (la propriu si la figurat)!
                                                                                                                             Cu drag,
                                                                                                                                     Ilda
Lavender Thoughts to you





 

Blog Template by YummyLolly.com