2 mar. 2013

A page from my diary...

Buna, fetelor!
Cum a fost pentru voi intaia zi de primavara? Sper ca au fost multe persoane care sa va arate iubire, prietenie, respect, apreciere, sper ca ati avut parte de flori, martisoare, mici daruri (materiale sau de suflet), ca ati oferit si ati primit bucurie...:)

Pentru mine, ziua de ieri a fost traita cu maxima intensitate ! 
Sotul meu a fost , ca intotdeauna, atent si iubitor cu fetele sale! That's make us two very happy girls!!!:D
Apoi, m-au bucurat elevii mei cu flori, martisoare si chiar cadouri! Ei insisi sunt niste martioase minunate!:)
In timpul alocat lectiilor, le-am facut hatarul de a ne juca doar (n-am rezistat felului in care m-au rugat!)...!Iata o fotografie cu noi (lipsesc 3 care-s bolnaviori, un altul ne pozeaza)!



La pranz, am avut la clasa petrecerea aniversara a unuia dintre elevii mei - un baiat brunet cu ochi albastri, frumos ca un inger - atat in infatisare cat si la minte si la suflet; astfel de petreceri se desfasoara dupa un anumit ritual si au o energie pozitiva extraordinara!
Dupa-amiaza, in scoala particulara unde lucrez a fost organizat un eveniment dedicat Martisorului si mamelor; conceptul aflat la baza proiectului a fost urmatorul: fiecare copil este martisorul mamei sale - prin existenta sa, prin autoportretul realizat in stil flamand, alla prima, pop art (sub indrumarea unui talentat si dedicat profesor de arte), prin proiectarea unui filmulet realizat de fiecare copil pentru mama sa - un colaj de fotografii, flori si declaratii de iubire/urari (sub indrumarea profesoarei de informatica)...Bineinteles ca am trait cu emotie fiecare clipa, atat ca mama cat si ca invatatoare!
Scumpa mea si autoportretul sau: 

Moment de tandrete mama-fiica!
Seara, invitati de managerii scolii,  am mers la o petrecere dedicata zilei Martisorului si intregului staff! 
Aici am cropuit poza, eram alaturi de bune colege (nu stiam daca doresc sa apara pe blog):


In fotografia de mai jos... impreuna cu o persoana de la care am invatat multe (pentru evolutia mea personala si profesionala), o persoana  cu o vitalitate extraordinara, cu o personalitate coplesitoare, cu o inteligenta brici, cu un  continuu tonus de zile mari - de-ar fi mai multi astfel de oameni pe pamant...O doamna pe care o admir neconditionat!



Toate acestea, cand le povestesti si cand le traiesti, sunt frumoase dar implica un consum de energie fizica si emotionala destul de ridicat - mai ales in situatia in care nu stii sa-ti dozezi efortul (eu, pana la aceasta varsta, nu am gasit metoda prin care sa fac asta!)...Astfel ca, spre rusinea mea, m-am trezit azi cu o apatie de start si cu o procrastinare inegalabile!:P 
Am mancat cu fiica mea, ne-am uitat la desene animate, ne-am jucat, ne-am gadilat, ne-am prostit in toate chipurile; acum, ca sa mai fentez putin treburile casei, scriu aceasta pagina de jurnal si ii astept pe cei doi iubiti ai inimii mele sa se intoarca de la cumparaturi...:))

Va pup!
Sper sa va placa postarea aceasta chiar daca are o nota atat de intima; asa simt, asa scriu!

Intentionez sa scriu postari despre preferatele ultimei luni de iarna si despre darurile lui Martisor, mi-as dori sa reusesc; un gand din partea voastra, spunandu-mi daca va doriti, m-ar impulsiona!

                                                                                                                                          Ilda 
                                                                                                                           Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com