2 mar. 2013

Doua anunturi! Bonus: o melodie...


Buna, fetelor!
Doua anunturi am pentru voi; le voi spune concis, concret, dar important e ca  recomandarile sunt facute  din toata inima!

Pentru acelea dintre voi care apreciaza conceptul de Bookcrossing, cartea cu titlul Fata de hartie (care a poposit si la mine :D) va este oferita printr-un giveaway organizat de Andreea -  aici !

Produsele Anian sunt produse de calitate, mie-mi plac mult; poate vreti sa va inscrieti si voi la giveaway-ul desfasurat pe blogul Simonei - aici! Pentru a va ispiti, atasez si o fotografie:


Va doresc un weekend super-relaxant, cu odihna sau cu spor - dupa cum simtiti ca aveti nevoie!

Va las cu o melodie pe care eu o ascult "obsesiv-compulsiv" :))de cateva zile... Asa mi se intampla: sa-mi placa atat de mult un cantec, o mancare, un joc, incat sa abuzez de "pasiunea" respectiva pana la epuizare! Noroc ca nu mi se intampla asta in ceea ce-i priveste pe oameni!:P 
Va las varianta lyric, refuz  tristetea povestii din clip!

Vi se intampla si voua asa ceva? 
Ce melodie ascultati pe repeat on and on in aceasta perioada?


Pupicei!
Pe curand, sper...
                                                                                                                                            Ilda
Lavender Thoughts
 

Blog Template by YummyLolly.com