22 aug. 2011

review:OLAY Regenerist Cleansers

Hello!

  Va prezentam aceasta crema odata cu preferintele lunii iulie.Dupa o perioada de circa 3 luni in care am evitat gelurile de curatare si apa de la robinet,mi-am cumparat aceasta crema de curatare  OLAY.
  O mostra a acestui produs a fost cea care m-a convins sa-mi iau si varianta full size.
  Este o crema indicata curatarii zilnice a tenului mixt (inclusiv matur) si contine particule care exfoliaza delicat,fapt care pe mine ma incanta foarte tare la un produs de curatare.Este de culoare alba,iar particulele exfoliante sunt vizibile.Ca sa fac o mica gluma,nu as putea spune ca in urma exfolierii si celulele moarte indepartate sunt vizibile,asa cum am citit candva intr-un review...
 Se aplica pe tenul umed,se maseaza o cantitate mica de produs si se clateste cu apa calduta.
 In denumire isi spune ``regenerist``,insa deocamdata se limiteaza la a curata foarte bine tenul,atat dimineata cat si seara.Mirosul...l-as recunoaste dintr-o suta,atat de specific Olay.
 Cu toate acestea,daca ar fi sa il compar cu un alt produs din (aproape) aceeasi categorie,Clean&Clear Daily Scrub  ,diferenta ar consta in senzatia pe care o simt dupa curatare.In timp ce Olay imi lasa senzatia de elasticitate,cu Clean&Clear imi simt fata stransa si simt nevoia imediata de aplicare a cremei hidratante.
  Revenind,crema Olay contine 150 ml de produs propriu-zis,ambalat intr-un recipient care permite dozarea dupa bunul plac.M-a costat in jur de 6 euro,sper sa nu ma insel.
  L-as cumpara si pe viitor,daca l-as gasi si la noi si daca nu intru mai intai la dm (ca mi-e asa dor....).


      Pe curand!



 

Blog Template by YummyLolly.com