31 iul. 2011

IULIE:preferinte si dezamagiri

Hello!


  Ce mai faceti voi?Eu sunt inca departe de casa si asta se reflecta mult in faptul ca am neglijat blogul.Desi incerc sa imi fac timp zilnic sa citesc blogrollul,nu reusesc sa ma mobilizez si pentru postari personale.Si cand ma gandesc ca mai sunt inca 2 saptamani pana ma intorc...
  Luna pe care de maine o ``arhivam``a fost foarte fructuoasa pentru mine in tema cumparaturilor...si nu ma refer doar la cosmetice.E luna in care cheltuiesc mai mult decat in restul anului,mai ales daca nu sunt in tara,iar asta o voi resimti mai puternic in septembrie :D.
 Revenind la subiect,trebuie sa spun ca nu am avut nici un fel de dezamagire in alegerea cosmeticelor din luna iulie.Cum asa?Ei bine,mi-am cumparat doar produse pe care le mai folosisem si care au ramas pe lista preferintelor.

1.Cosmetice de ingrijire a tenului:

crema de curatare zilnica Olay

Demachiant pentru ochi Lancome

Crema pentru fermitatea tenului Lancome Renergie

apa termala LRP 300 ml (am luat-o din tara,la oferta cu una de 150 ml,pret aprox.40 ron)

ulei seminte de struguri

vaselina parfumata (o folosesc ca balsam de buze,e...delicioasa).
 2.Produse si cosmetice folosite in machiaj:
revlon colorstay

pretioasele mele:F80 kabuki si Miss Taylor Kabuki

Bronzer Glow si 3 in 1 pencil by AVON
Amber Bronze Powder Estee Lauder (care e divina)
            
 3.Cosmetice de ingijire a corpului:

Antiperspirant IWOSTIN

Ceara depilatoare cu dispozitiv roll on Taky

Anticelulitic ROC

Gel racoritor pentru picioare-Vitesse

Produse SPF fata si corp Ivatherm si ser normalizator Iwostin

Gel de dus Fleur de Jour :X

crema de corp Activit

autobronzant CLARINS (urmeaza si alte autobronzante...)
         

     Trebuie sa va spun ca am o supriza pentru voi.La fiecare astfel de postare,cu preferinte si dezamagiri,voi include un giveaway in care puteti castiga unul dintre produsele preferate ale lunii.
     Astfel,de data aceasta puteti castiga o ceara depilatoare cu particule de aur (cica) de la Taky,careia ii voi face imediat un review,ca sa stiti la ce va asteptati daca o castigati.
Taky roll-on ceara

Giveaway-ul va fi deschis timp de o saptamana,iar castigatoarea va fi aleasa prin List Randomizer (ca sa nu conteze ordinea in care va inscrieti) si anuntata aici,pe 8 august.
     Regula este sa imi lasati un comentariu aici care sa cuprinda:
1.numele cu care ma urmariti prin Google Friend Connect (GFC).
2.numele cu care suntem prieteni pe facebook.Click aici
3.numele cu care ati dat like paginii blogului.Click aici

   Va urez mult succes!!!

Pana una alta,mai aveti timp pana la ora 24:00 sa va inscrieti la giveaway,pentru ca maine voi anunta castigatoarea setului Sigma Travel Black Kit.


     Pe curand!
 

Blog Template by YummyLolly.com