1 iul. 2011

Review: Corector Toleriane La Roche-Posay (+pictures)

  Hello!






  In urma postarii de ieri,favoritele lunii iunie,am primit aici si pe email cereri pentru reviewul acestui produs.
Produsul vine ambalat intr-un tub  ce permite utilizare igienica de fiecare data.Dupa ce va vorbeam aici de primul meu concelear,Toleriane LRP mi-a aratat cum trebuie sa se comporte,de fapt,un corector.
   Nu am probleme cu cearcanele (slava Domnului!),insa tenul meu nu este perfect.Roseata,mici semne de la acnee,dar si cate un cosulet razlet intr-o anume perioada a lunii...Am nevoie de corector in zona narilor,pe linia maxilarului,dar si in coltul interior al ochilor,unde,de cand ma stiu sunt ``dotata`` cu niste vene vizibile,cu aspect vinetiu.
   Toleriane LRP are o consistenta lichida,subtire,deloc densa,o cantitate foarte mica fiind suficienta pentru acoperirea unei suprafete mari (am impresia ca o sa ma tina o viata...)As spune ca are un grad inalt de acoperire si se uniformizeaza bine.Eu il aplic,inainte de fondul de ten, cu ajutorul unei pensule speciale si uniformizez intotdeauna cu varful degetelor.
  Nu se ingalbeneste pe parcursul zilei,nu se strange si nici nu iese in evidenta de sub fondul de ten,se ``limiteaza`` la a-si face foarte bine treaba de corector.
  Nu contine conservanti,este non-comedogenic si contine protectie UV SPF 25.
  Eu folosesc nuanta nr.11,dar iata paleta completa:


   In fotografiile ce urmeaza imperfectiunile sunt acoperite doar cu corectorul Toleriane LRP .Imi cer scuze pentru calitatea acestora,au fost facute in urma cu ceva timp si acum am decupat partile care ma interesau pentru acest review.






 







   Sper sa va fi fost de folos acest review,pe curand!

  
 

Blog Template by YummyLolly.com