5 iul. 2011

Review : Vichy CELLU DESTOCK

 

      Hello!


    Cu parere de rau,crema Vichy CELLU DESTOCK se afla pe lista dezamagirilor si a produselor pe care nu le voi mai cumpara niciodata .Am cumparat-o acum cateva luni,fara sa fi avut in plan o asemenea cheltuiala,avand in vedere ca in acea perioada foloseam un ulei anticelulitic de care sunt in continuare,foarte multumita.
  Am avut insa,o rabdare de fier sa termin acel produs,pentru a ma putea bucura de aceasta crema,atat de laudata in reclame.Prima zi a testarii a fost un adevarat ritual (nu radeti :D):exfoliere,dusuri reci pentru fermitatea pielii si in sfarsit,aplicarea cremei.

 Iata descrierea producatorului:
``Eficient asupra zonelor rezistente la diete.Contine cafeina pura 5% si lipocidine.Ingrijire avansata anticelulitica rezistente la diete. Anumite zone ale corpului sunt genetic programate pentru a stoca grasimi (abdomen, coapse, solduri, fese) si reactioneaza mai lent la restrictiile calorice ale dietelor.Inovatie Vichy o formula unica ce asociaza cafeina pura, ingredient activ de referinta cu o concentratie optima de 5% si lipocidine, activator lipolitic pentru a interveni asupra aspectului celulitei.
     Cafeina pura declanseaza procesul de destocare a lipidelor.

     Lipocidine este capabil sa stimuleze proteina ce declanseaza destocarea lipidelor pe perioada dietelor.
     Eficacitate demonstrata clinic.``


  In primul rand,``crema``  este  mai mult un gel,de culoare verde (precum ambalajul).La aplicare,nu ai nici un fel de senzatie:nici de racire,nici de ardere.Nimic.
 Nu se absoarbe in piele,ci ramane la suprafata,formand o  pelicula lipicioasa.Si sta acolo (pelicula) cumintica,pana te scoate din ``papuci``.Daca incerci sa imbraci un pantalon ,o sa observi cum incepe sa se ``exfolieze``  si  sa lase acele firimuturi enervante.Daca te asezi,aceeasi supriza.Daca atingi cu un deget,la fel.
Initial am crezut ca m-am grabit eu cu imbracatul si mi-am propus ca urmatoarea data sa fiu mai rabdatoare.Exact acelasi rezultat:gelul  formeaza pelicula lipicioasa,ce se exfoliaza la cea mai firava atingere.Nu m-am gandit niciodata ca dupa aplicarea unei crème anticelulitice,va trebui sa folosesc aspiratorul (pentru ``scuame on za floor``).
  L-am mai folosit de cateva ori,timp in care umblam prin casa amintindu-mi ca nu trebuie sa ma asez niciunde ca mi se ia crema.In fine,l-am pastrat doar pentru a-l poza pentru dezamagirile lunii.
In cazul meu,CELLU-DESTOCK nu a functionat.Sunt produse Vichy pe care le-am folosit cu placere,insa pe cele anticelulitice nu le voi mai cumpara.
Ma opresc aici si va intreb:ati putea trece peste acest aspect ``exfolianto-lipicios`` cand vine vorba de cosmetice  anticelulitice?
Pe curand!
 

Blog Template by YummyLolly.com