25 aug. 2011

TAG:Get to know me

          Hello!





     Am vazut tagul asta la Andreea ,in aceasta dimineata cand am trecut pe la ``umbra spiridusului``(titlul blogului ei imi place la nebunie).Asa de bine petreceam,ca mi-a dat cafeaua in foc...si e si una din putinele dimineti din an (!!!) in care beau cafea.Da` vorba Andreei-atata suparare sa am astazi :D.
    De asemenea,stiu ca acest tag a circulat o vreme prin blogosfera,pentru ca am tot ``cunoscut`` lume prin intermediul lui.Si totusi tot mai vreau sa-l vad pe unele bloguri ;).
    Let`s get started!
  • Are you named after someone?
Anda.Nu,dupa nimeni.

  • when was last time you cried?
Sunt o plangacioasa.Acum cateva seri :D

  • do you have kids?
Nop

  • if you were another person, would you be friend with yourself?
Daaa,eu cu mine ne-am intelege de minune!

  • do you use sarcasm a lot?
Rar si cu placere (am rautatile mele)

  • will you ever bungee-jump?
Never,deci cand eram prin liceu aveam tot felul de ganduri de ``copil cretin`` cum imi place sa spun.Se pare ca varsta incepe sa isi spuna cuvantul ;))

  • what's your favorite cereal?
Cele cu fructe rosii.

  • what's the first thing that you notice about people?
Uneori am tendinta de a ma holba,pur si simplu.Dar sa raspund la intrebare:primul lucru la care ma uit e dantura.Apoi mainile,unghiile,tenul,parul...ma opresc,ca practic va arat ordinea in care ``scanez``.
  • what is your eye color?
Caprui in cea mai mare parte a timpului.Trec spre verde cand sunt trista :D.Nu glumesc.

  • scary movie or happy endings?
Happy,happy ever after.

  • favorite smells?
mirosul ploii,iarba proaspat cosita,parfumul freziilor si lacramioarelor.
  • summer or winter?
toamna ;))
  • computer or television?
computer
  • what's the farthest you've ever been from home?
Fizic,doar in Europa-Spania.Fictiv,am facut ocolul pamantului de multe ori.
  • do you have special talents
None :D
  • where were you born?
Iasi
  • what are your hobbies?
reading/teaching/blogging/shopping/jogging/joking :D
  • do you have any pets?
un persan fermecator
  • favorite movie?
Sa scriu doar unul?``Barbierul din Siberia``.Altele:The Pursuit of Happiness,The Deer Hunter,Sweet November
  • do you have any siblings?
Yep,doua surori faine si un frate si mai fain :D.I`m the eldest :((
  • what do you want to be when you grow up?
De mica vroiam sa fiu profesor si ,desi nu a fost un vis neaparat,am ``ajuns`` profesor. Acum,sunt psihoterapeut in devenire si asta vreau sa ma fac cand o sa fiu mare {sau batrana,dupa caz ;))}
  • when your first slow dance and the song?
Cum memoria inca ma tine mai ales la capitolul ``First..``,primul slow dance a fost in vacanta de trecere spre clasa a V-a,in tabara la Calimanesti Olt,deci aveam vreo...12 ani.Piesa -``It must have been love``.Da` voi credeti ca stiam cate urechi am pe atunci?Neah
  • movies you dislike
American Pie
  • what 3 youtubers/bloggers would you like to meet in person?
Sam Schuerman  ,Chiara ,Clarra  si bineinteles,scumpa mea Ioana.
  • who do you tag?
Fetele din blogrollul meu (si nu numai) care nu au facut acest tag.Apoi,mi-ar placea sa citesc tag-ul Clarrei  si Ioanei

      Nu uitati de giveaway,pe curand!


 

Blog Template by YummyLolly.com