27 aug. 2011

Balea HAUL

    Hello!

    Ce mai faceti voi?Eu nu ma simt foarte bine,tratamentul unui premolar a facut sa mi se inflameze putin zona mandibulei (uff) si arat putin...patrata.Da` pentru ca e vorba totusi de un HAUL,sunt bucuroasa ca am gasit un aparat de fotografiat si pot sa va arat cateva bunatati Balea.
     De la stanga la dreapta,etichetez:

1.Gelul de dus cu pepene verde (care mie mi se pare ca miroase de fapt a pepene galben :D).5,99 ron
2.Demachiantul bifazic pentru ochi (mi-a depasit asteptarile,isi merita toate laudele).6,89 ron
3.Gelul de dus anticelulitic (pe care l-am cumparat mai mult pentru dispozitivul cu peri din plastic atasat.Contine si particule exfoliante).9,99 ron

4.Gelul de dus peeling Golden Touch (sunt la al doilea recipient de acest fel,il ador).5,99 ron
5.O noua descoperire-crema pentru picioare Balea glossy.Contine particule stralucitoare discrete.In magazin era un recipient desfacut,asa ca l-am testat putin chiar acolo.Ca sa va faceti o idee...:


    Un moft accesibil:8,99 ron

 Am revazut o groaza de produse pe care le vreau,dar si unele pe care abia le-am descoperit.Cum ar fi gama pentru par vopsit-sampoane,balsamuri,masti si sprayul gloss.Acesta din urma m-ar tenta.Ce stiti de aceste sprayuri Balea pentru luciul parului ?


    In alta ordine de idei,vazusem saptamana asta pe blogul Monei revista Joy cu cartea ``Aproape casatoriti``(+ brosura Yves Rocher).Am gasit-o aseara,ultimul exemplar din chiosc.Cum saptamana viitoare merg la mare,ma gandeam ca e lectura perfecta in timp ce stau la soare.Totusi,nu cred ca mai ramane ceva de citit si pe saptamana viitoare,pentru ca aproape nu pot sa o las din mana.Se citeste usor si e super amuzanta,fiind o comedie romantica.Am profitat de vizita la chiosc si mi-am luat si cartile din colectia Dostoievski (tot ce-am gasit,adica vreo 4).Nu eram in tara cand a inceput colectia,deci sunt in urma rau.Recuperez.

   Nu uitati de giveawayul Sigma Beauty in desfasurare.Pe curand!



 

Blog Template by YummyLolly.com