26 aug. 2011

Am si eu ulei de argan!!!

   Hello!

  Oh,daaa,mi-l doream de mult timp si astazi a ajuns.E micut si pretios si..e al meu!L-am cumparat de pe organik.ro,impreuna cu un recipient airless (dupa exemplul  Alinei ),pentru a ma putea bucura pe deplin de proprietatile arganului.Coletul a ajuns in 4 zile si,pe langa comanda facuta am primit si doua mostre de Aloebase gel calmant pentru tenul sensibil.
  Uleiul este ambalat intr-un recipient de 50 ml,costa 49 ron si este etichetat cu informatii in limba franceza,fiind certificat de ecocert France. 
  Nu am gasit pe eticheta cat timp este valabil de la deschiderea flaconului,dar banuiesc ca termenul este de 3 luni,ca in cazul oricarui ulei organic.
  Cateva cuvinte (sursa) despre uleiul de argan,in caz ca nu cunoasteti suficiente informatii despre acest elixir:

``Aplicat pe piele, uleiul de Argan :
-Protejeaza pielea de agresiunile externe;
-Hraneste si regenereaza pielea in adancime, pentru o mai buna elasticitate;
-Un tratament antirid exceptional de eficient: combate imbatranirea, lasand tenul luminos si bine hidratat, datorita proprietatilor sale anti-rid;
-Se absoarbe rapid si nu lasa urme grase pe piele!Ulei de argan este de asemenea recomandat pentru revitalizarea tenului obosit si pentru tratarea iritatiilor. Poate fi folosit in tratamentul acneei, tratamente cosmetice pentru cicatrici de arsuri si prevenirea vergeturilor in timpul sarcinii. 

Aplicat pe par, uleiul de argan ofera ingrijire totala : hraneste, protejeaza, revitalizeaza parul deteriorat, lipsit de stralucire, care se rupe usor. Ofera stralucire si imbunatateste elasticitatea. Rezultatele sunt vizibile in cazul folosirii regulate! 
Aplicat pe unghii, intareste unghiile moi, casante. Este ideal pentru ingrijirea mainilor!

Mod de utilizare:Pentru piele : Aplicati pe pielea curata si uscata pe fata, gat si/sau corp, de preferat seara – ca un inlocuitor al cremei de noapte pentru tratament antirid. Masati usor cu miscari circulare pana la absorbtia completa. Tratamente cosmetice complete.Pentru par : Pentru a reda vitalitatea parului deteriorat, aplicati pe toata lungimea parului cu 30 minute inainte de baie. Samponati si clatiti. Pentru protectie impotriva efectelor soarelui, apei (de mare sau piscina) masati scalpul si parul.Pentru unghii : Spalati mainile foarte bine. Realizati un amestec in proportii egale de ulei de argan si zeama de lamaie si inmuiati unghiile 15-30 min, cel putin o data pe saptamana.``

 Mi-am dorit tare mult sa va pot pune la dispozitie fotografii proprii,insa dupa doua zile de cautari,am constatat ca mi-am uitat aparatul de fotografiat la parintii mei,la Iasi.Trebuie sa reintru in posesia lui repedeee!



 Am si o mica supriza pentru voi.La prima comanda pe site-ul organik veti primi 5% reducere daca accesati bannerul din sidebar-ul blogului.Acest banner arata cam asa:



 Eu voi reveni cu pareri personale dupa folosirea acestuia.Daca l-ati folosit,voi ce rezultate ati obtinut?
         Astept parerile voastre,pe curand!





  
 

Blog Template by YummyLolly.com