31 mai 2015

Vă invit la...CONCURS!!! :) - ÎNCHIS

Bună, fete cucuiete! :)

După surpriza oferită la finalul articolului referitor la evenimentul de beauty la care am participat relativ recent (bazată pe principiul: Dar din dar se face Rai!), v-am pregătit un concurs la care sponsorul - Gloves In A Bottle - oferă două loţiuni protectoare.

Review-ul scris de mine în legătură cu această loţiune a fost întocmit pe baza impresiilor a două persoane pe care eu le-am considerat a fi potrivite pentru a testa produsul şi poate fi citit aici. La o simplă căutare pe Google veţi găsi o multitudine de articole în cadrul cărora bloggerii şi-au exprimat părerea asupra acestui subiect! De asemenea, pe site-ul meţionat în paragraful anterior, veţi găsi toate informaţiile dorite.

Aveţi acum posibilitatea să testaţi şi voi loţiunea Gloves In A Bottle! Două flacoane cu capacitatea de 60 ml vor fi oferite ca premiu! Prin urmare, două dintre voi vor avea oportunitatea despre care v-am vorbit!

2 x

Regulile concursului sunt foarte simple:

1. Like paginii de Fb - Gloves In A Bottle Romania - AICI
2. Share acestei postări pe Fb
3. Urmărirea blogului Lavender Thoughts prin GFC sau Google+

Opţional:
- Răspunsul la întrebarea:
Care e motivul pentru care îţi doreşti această loţiune?


Comentariul prin care vă veţi înregistra înscrierea trebuie să cuprindă:

- Numele cu care aţi dat like pe Fb
- Linkul de share (atenţie, distribuirea trebuie să fie publică!)
- Numele cu care urmăreşti blogul
- Răspunsul la întrebarea precizată (opţional)

Termen limită pentru înscriere: 14 iunie!
Câştigătoarele vor fi alese cu ajutorul Random.org. Îmi rezerv un interval de circa 3 zile pentru a face extragerea şi a anunţa numele celor două  participante cărora le vor surâde sorţii! :)

Multă baftă vă doresc! Start înscrierilor!!!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

UPDATE:


Fetelor, vă mulţumesc pentru interesul acordat  acestui concurs! De asemenea, vă adresez mulţumiri pentru răbdarea cu care aţi aşteptat să aflaţi câştigătoarele având în vedere că "reuşesc" să mă ocup de extragerea prin Random.org abia la patru zile după închiderea concursului!

Iată lista celor ce s-au înscris:




Random rulează şiiiii... numerele cu noroc sunt:



Cele două câştigătoare: Rodica Granpier şi  Alexandra Dorofte!

Felicitări, fetelor!!!
Aştept  să mă contactaţi pe Fb sau prin mail pentru a-mi comunica datele voastre astfel încât să le transmit sponsorului!

Pupicei tuturor!
Nu uitaţi să zâmbiţi! :)








 

Blog Template by YummyLolly.com