2 mai 2015

Galeria outfit-urilor (martie-aprilie)

Hello, ladies! :)

Mi-a părut rău că în luna martie - din motive întemeiate -  n-am mai avut suficient material pentru postarea aceasta (în condiţiile în care doar ce îşi făcuse debutul în februarie)! Dar voi reuni acum ţinutele prezentate în ultimele două luni, ne luăm revanşa! 

Când privesc retrospectiv, văd totul cu alţi ochi, pot observa cu mai multă obiectivitate, îmi vin noi idei! Sper ca voi, fete dragi, să găsiţi măcar un strop de inspiraţie, să vă amintiţi de o piesă vestimentară uitată prin dulap şi să decideţi să îi mai daţi şanse, să descoperiţi o postare pe care nu aţi văzut-o la timpul ei sau să redescoperiţi ceva ce v-a fost pe plac, să vă relaxaţi şi să îmi ţineţi isonul la zâmbete! :)

He-heeeiii, iată care au fost, în ordinea apariţiei pe blog, 
ţinutele prezentate în lunile martie şi aprilie!

1 Martie  - Sparkling hearts - AICI
... purtând un strop de culoare pe buze şi pe vârful pantofilor!

4 martie - Keep calm, have fun and wear a tutu skirt!AICI
Cu bocanci sau cu stiletto... ? Cu distracţie, în mod sigur!

6 martie - Brave heart - AICI
Atât de confortabilă ţinuta asta!

2 aprilie - Ceva vechi, ceva nou... - AICI
... purtând o fustă cu statut de veterană în garderoba mea!


7 aprilie - Un cardigan pastelat şi o cămaşă din denim - AICI
 Primesc complimente de fiecare dată când port cele două piese (în combinaţie/separat)!

8 aprilie  - Never stop smiling... by Snoopy - AICI
... când cititoarele blogului mi-au dat atâtea idei de titluri frumoase şi inspirate 
pentru această postare încât a fost chiar dificil să aleg!

10 aprilie - Navy white stripes and a hint of red - AICI
M-a cam chinuit talentul la shooting, look-ul ăsta m-a inspirat în aşa măsură încât unele poze nu au putut fi publicate pe blog - nu că ar fi fost indecente dar... există un dar!

17 aprilie - 6 propuneri pentru a purta un top cu dungi - AICI
Tur de forţă s-a numit şedinţa foto pentru această postare sau... 
test suprem de răbdare pentru fotograf pe care îl iubesc de-o viaţă şi căruia îi mulţumesc cu toată inima pentru faptul că îmi este alături - cu-adevărat!!!

- sursă colaj foto: aici -

Aşa cum mi-am propus iniţial, vă las spre inspiraţie şi admiraţie două ţinute ale altor bloggeriţe - ţinute cu care am rezonat în totalitate, le-aş purta fără a aduce nicio schimbare! Au fost prezentate de către o doamnă şi o domnişoară ce îmi sunt foarte dragi...

Stella - Fashion Doctor - AICI 


Georgia - Georgia's mirror - AICI

Aştept să-mi spuneţi dacă e ceva ce v-a plăcut sau v-a atras atenţia în mod deosebit, dacă aveţi sugestii sau critici constructive!

Mie chiar mi-e drag acest tip de postare şi îmi doresc să revină lunar! O confirmare din partea voastră e întotdeauna binevenită, scriu pentru voi - 
consider că e firesc să vă cer şi să vă preţuiesc părerea!

Vă îmbrăţişez şi 
vă doresc weekend însorit - iar dacă n-o fi pe cer, musai să fie pe chip! :)

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com