23 mai 2015

Review: Loţiunea Gloves In A Bottle

Bună, fetelor! :)

Mi-a luat ceva timp până la a scrie review-ul pentru loţiunea protectoare Gloves In A Bottle. Motivele ce au determinat acest lucru au legătură cu produsul în sine şi cu ceea ce a presupus perioada de testare.

Înainte de toate, se cuvine a preciza un detaliu pe care îl consider semnificativ, esenţial chiar! Loţiunea aceasta nu e destinată hidratării pielii! Riscăm să creăm o confuzie dacă o privim astfel, dacă avem asemenea aşteptări de la ea! Obiectivul acesteia este de a se ocupa de straturile de la suprafaţa pielii - menţinând nivelul de hidratare al acestora - astfel încât să fie protejată şi asigurată hidratarea straturilor profunde ale epidermei!

Mai exact, formula sa e gândită pentru a forma şi a acţiona precum un scut al pielii - scut comparat cu o pereche invizibilă de mănuşi  (aşa se explică şi denumirea loţiunii)! "Mănuşile" acestea sunt un aliat al pielii în lupta cu pierderea uleiurilor sale naturale şi, implicit, cu deshidratarea. Totodată, oferă protecţie împotriva atâtor substanţe chimice, cu potenţial iritant, cu care pielea intră în contact zi de zi!

Producătorul recomandă Gloves In A Bottle ca tratament pentru a remedia problemele pielii uscate, dar şi în cazul unor afecţiuni dermatologice (precum alergiile, dermatitele, eczemele).

Vă puteţi documenta aici, pe site-ul care o comercializează, pentru a afla mai multe informaţii referitoare la produs, la modul în care acţionează, la ceea ce promite şi poate îndeplini în condiţiile în care este utilizată conform recomandărilor producătorului şi aplicată la un interval de 4 ore.  Veţi găsi acolo şi mărturiile unor medici dermatologi care o consideră un produs revoluţionar.

Loţiunea se află într-un recipient cilindric, din plastic (cel oferit în scopul testării are capacitatea de 60 ml). Sistemul de închidere-deschidere al flaconului este  cu clapetă rotundă - după cum v-am mai spus, în alte împrejurări, acest tip de sistem se află printre preferatele mele (datorită faptului că e practic şi oferă posibilitatea de a doza cu precizie, de a transporta flaconul fără riscul de a pierde produs).


Textura este uşoară, loţiunea se absoarbe în piele uimitor de repede, în totalitate - nu rămâne senzaţia de "gras", de "uleios".

















Cum mâinile sunt cele care intră zilnic, în mod frecvent, în contact cu apa şi săpunul, cum nu am zone cu piele uscată în alte părţi ale corpului, am decis să folosesc loţiunea pentru mâini - chiar dacă nici acestea nu au problema deshidratării. Vă mărturisesc că, la început, nu am aplicat-o în mod consecvent; nici gând de a reveni cu aplicarea la intervale de 4 ore. Mi-am dat seama că nu voi avea cum să îmi formez o opinie clară în acest fel şi că nu sunt cel mai indicat subiect "pentru testare"! 

M-am reorientat cu gândul că ar putea fi benefică pentru pielea mâinilor soţului meu! Specificul profesiei sale (inginer constructor) implică lucru în aer liber, contactul cu diverse substanţe chimice şi expunerea la praf, vânt & co. În primăvara aceasta, pielea mâinilor sale a fost aspră, uscată, crăpată. Subiectul perfect pentru testarea acestei loţiuni! 

Seara, soţul "intervievat", îmi spunea că simte o îmbunătăţire, că se văd ceva rezultate dar că nu sesizează elementul wow al acestui produs! Hmm,  să luăm în calcul un aspect: majoritatea bărbaţilor nu fac din aplicarea unei loţiuni o prioritate a zilelor lor! Mi-a confirmat că, în ciuda recomandărilor mele, nu aplică produsul decât dimineaţa! 

Senzaţie de deja-vu: Eu nu îmi pot forma o părere în aceste condiţii!!!... Era exclusă din start varianta de a bate câmpii în legătură cu produsul. Apoi, eram intrigată de faptul că impresiile citite în blogosferă în ceea ce priveşte loţiunea erau pozitive sau chiar elogioase. "Problema" mea nu consta în a scrie un review care să aibă ca idee de bază: "mie nu mi-a părut a fi grozavă această loţiune" (în definitiv, e importantă părerea mea sinceră, iar produsul care să mulţumească pe toată lumea nu a fost creat). Pentru mine era important ca testarea să fie temeinică, iar persoana care se ocupă de asta să se încadreze în target şi să mă simt împăcată cu mine însămi la redactarea articolului!

Cine caută, găseşte! În şcoala particulară în care lucrez, există două doamne tinere, frumoase şi destoinice care au marele merit de a hrăni zilnic circa 200 de oameni!!! Îmi pare o sarcină extrem de dificilă, luaţi în calcul tot ceea ce presupune misiunea asta, faceţi un exerciţiu de imaginaţie şi puneţi-vă în locul lor! M-am gândit că ele se încadrează la o categorie profesională predispusă spre probleme de uscare a pielii. Cum am încredere în modul în care gândesc, le-am explicat despre ce este vorba şi  le-am întrebat dacă sunt de acord să testeze loţiunea! Mi-au răspuns cu multă deschidere şi bucurie: Doamnă, noi stăm cu mâinile în apă circa 6 ore pe zi! E binevenită propunerea dumneavoastră!.

După circa o săptămână, când mi-au spus ce au observat în acest interval de timp, am strigat în sinea mea, cu bucurie: Evrika!...

- E foarte bine că loţiunea intră atât de repede în piele! Noi n-avem timp de pierdut!
- Pielea nu rămâne uleioasă, pot prinde şi transporta orice imediat după aplicare, fără teama că mi-ar aluneca, mi-ar scăpa din mâini!
- Apa alunecă de pe piele, parcă se duce mai repede la vale :))! (apropos de mănuşile pe care loţiunea le creează!)
- Se vede diferenţa de când folosim loţiunea asta, nu am mai avut pielea mâinilor uscată! S-a simţit efectul, chiar s-a văzut că acţionează!

Pe lângă cuvintele spuse, dacă le-aţi fi văzut  sclipirea din ochi, n-ar mai fi fost nevoie de nimic pentru a deduce încântarea faţă de produs! La întrebarea: Dăm undă verde şi notă bună produsului?, completată de ideea că sunt persoane care vor fi influenţate de acest articol în a achiziţiona sau nu această loţiune, cele două doamne au reiterat că se declară mulţumite de produs!

O altă confirmare în această direcţie a fost manifestarea interesului faţă de preţul produsului! 
57,5 lei -  flaconul de 240 ml - AICI 
Am continuat să strâng material pentru review întrebând: Voi credeţi că merită această sumă, la capacitatea de 240 de ml a flaconului (adică de 4 ori mai mult produs decât în flaconul primit spre testare)?. Răspunsul afirmativ a fost dat fără ezitare. 

Cum ar spune avocaţii americani: I rest my case!...
Voi sunteţi juraţii. :)

Le mulţumesc frumos celor două doamne, Nela şi Daniela - au testat
 în manieră conştiincioasă şi cu vigilenţă! 

Voi vă confruntaţi cu problema pielii uscate? 
Ştiaţi despre existenţa acestei loţiuni? Aţi avea nevoie de ea, aţi fi tentate să o folosiţi?

Weekend cu zâmbete vă doresc, fete dragi!
Vă pup şi vă mulţumesc pentru fiecare vizită! 

Ilda
Lavender Thoughts to you









 

Blog Template by YummyLolly.com