29 mai 2015

În coşul de cumpărături - la Sheinside!

Hello, ladies!!! :)

Cât de bine poate fi că a sosit weekendul! La mine a fost de-a dreptul năvalnică săptămâna. Cu emoţii, cu agitaţie, cu griji, cu planuri, cu suflet la gură... Poate a fost mai liniştită măcar pentru voi! Vorba ceea : Scapă cine poate!... :))

Fetelor, shopping online pe ordinea de zi! Aştept o nouă comandă Sheinside. Vine prin UPS, asta înseamnă că va ajunge destul de repede la mine! Vă voi arăta o parte din ceea ce am adunat în coşul de cumpărături, poate vă inspiră în vreun fel! La final, vă voi spune la ce m-am oprit, care e conţinutul coletului pe care îl aştept - fără mister şi "ghiceală" de această dată!

O privire de ansamblu asupra întregului coş m-a făcut să-mi dau seama că au elemente comune alegerile mele.  În mod sigur veţi remarca şi voi că am avut o predilecţie către anumite culori, anumite stiluri!

AICI / HERE
O rochie albă ca asta ar purta chiar Vara însăşi! Cu pielea sărutată de soare...

AICI / HERE
Cât de bine ar arăta rochia asta în combinaţie cu nişte botine sau cizme de vară!!! 
Day dream...

AICI / HERE
Ramona are pe blog un look fermecător purtând această rochie cu print  floral - aici! Mi-a oferit o nouă perspectivă asupra potenţialului acestei piese!

AICI / HERE
Kitty cat! Coroana pe care o poartă mâţa pe cap m-a dus cu gândul la un proverb ce îmi place mult: Câinii se cred oameni iar pisicile se cred Dumnezeu!...

AICI / HERE
Am văzut această ie purtată de Loredana într-o combinaţie inspirată - aici!




AICI / HERE
Aţi văzut ce sistem de închidere/prindere are brăţara de mai sus?
Şi cum arată  "desfăşurată"?! :) Eu m-am gândit la un semn de carte!


AICI / HERE
Îi tot dau târcoale acestei brăţări!!!

Şi-acum... deja-vu!!! Am comandat iarăşi acest versatil blazer alb. Mi-a plăcut atât de mult  cel pe care i l-am dăruit Mirunei (domnişoara pe care aţi văzut-o purtându-l în această postare ootd) încât am repetat comanda! De această dată, mărimea M să fie! :) Nu mă mai cred o lungană în condiţiile în care nu sunt! :P


Pe lângă blazerul alb, cum am dezvăluit deja, am ales una dintre cele două iişoare - aceasta; în plus, una dintre cele două brăţări - aceasta! Le voi purta în combinaţie, de-abia aştept!


Aştept să îmi spuneţi care sunt articolele ce vă atrag din selecţia de mai sus!
Ce vă face cu ochiul cel mai mult?

Pupicei dulci pentru fete dragi! :)
Weekend excelent să aveţi!

Ilda
Lavender Thoughts to you











 

Blog Template by YummyLolly.com