16 mai 2015

OOTD: Pantaloni cu print geometric şi culori solare

Bună, fetelor! :)

Săptămâna în curs a fost pentru mine un adevărat maraton al emoţiilor... Pe toate planurile şi de toate felurile! Dar cele pozitive au fost cu mult mai numeroase. Chiar de n-ar fi fost astfel, tot ele ar fi învins! Îmi place să consider că binele învinge răul chiar dacă nu cred într-o lume de basm! În schimb, într-o lume a basmelor, da!!! :)

Despre multe dintre acestea, pe-ndelete, într-o postare despre un eveniment al bloggerilor la care am participat şi la a mea Happy moments - când va fi să fie! Astăzi... cu mai multe fotografii decât cuvinte, vreau să vă prezint o ţinută care mă trimite cu gândul la păpădii ce fac cu ochiul cerului de vară, la raze de soare ce se strecoară printre coroane înverzite, la plimbări relaxante, la o stare de spirit pozitivă!

Am purtat:

Bluză / Blouse - click AICI / HERE
Pantaloni / Pants - click AICI / HERE  
(model similar)
Ochelari de soare / Sunglasses - click AICI / HERE



When Ilda met Ilda... :))



Who's that girl?!






 Atât de serioasă                                                      Şi aceasta e consecinţa faptului că...
   încerc eu să fiu la shooting!                     am un fotograf haios! :)))



La final, câteva vorbe  despre ultima comandă Sheinside! Ar fi păcat să nu menţionez, chiar merită! Coletul a sosit în doar două săptămâni, prin UPS; prin urmare, a fost livrat de către curier. Mare bilă albă!

Bluza e teribil de frumoasă! Materialul ei are o textură aparte, iar finisajele sunt impecabile! Sunt două nuanţe disponibile pe site, care dintre ele vă atrage mai mult?

Pantalonii au un material tip jerseu - îmi amintesc că,   într-o vreme, se făceau nişte rochii dintr-un astfel de material, rochii ce evidenţiau liniile corpului; soţul meu mă tachinează spunând că pantalonii sunt precum o pijama :P; ţinând cont de faptul că e foarte plăcută şi constant prezentă senzaţia de confort pe care o am când îi port, atunci sunt de acord cu el! Dar numai din acest punct de vedere! Voi aveţi/ purtaţi astfel de pantaloni?

Ochelarii de soare au o formă funny şi nu au aspect ieftin, lentilele au claritate! Au venit într-un etui din material textil gros, rezistent! Pe pagina lor, la Style Gallery, există multe poze ale unor persoane ce îi poartă şi m-a frapat un lucru: pe fiecare chip arată în mod diferit!!! Nu ştiu cât de bine se completează cu forma feţei mele  dar îmi plac şi vor fi purtaţi la plajă (ca purtătoare de ochelari de vedere, nu îmi permit să îi folosesc în alte situaţii). 

Concluzionând, cele trei articole sunt nişte alegeri inspirate şi vi le pot recomanda cu inima deschisă! Au primit şi girul colegelor mele care le-au admirat! :)

Vă trimit pupici şi zâmbete!
Vă doresc să simţiţi weekendul şi să vă relaxaţi!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com