24 mai 2015

Prima mea brăţară Soufeel... si povestea ei! :)

Hello, ladies! :)

Yuuupiii, am primit cu puţin timp în urmă o brăţară Soufeel cu 5 charmuri! E foarte-foarte frumoasă şi are o poveste pe măsură! Totodată, se pare că a venit cu multă energie pozitivă - a obţinut reacţii tare drăguţe de la cei care o vedeau pentru prima dată, a fost primită cu căldură şi duioşie - precum un nou-născut, aş îndrăzni să spun!

Vreţi să ştiţi povestea? Dacă răspunsul e afirmativ, e bine pentru toată lumea căci eu intenţionez să o spun oricum!!! :))

Am tot văzut brăţări Soufeel pe blogurile de fashion şi de beauty. Îmi plăceau, le admiram dar momentul care a declanşat dorinţa intensă de a avea şi eu o astfel de brăţară a fost la citirea acestei postări a Alinei Anghel! De aici şi până la a trece la fapte, n-a fost decât un pas!

Mi-am ales o brăţară mobilă Soufeel - de aici, după care a fost greu, foarte greu, să mă hotărăsc asupra charmurilor. Nici când m-am măritat n-am ezitat aşa de mult! :) Veţi înţelege perfect situaţia când veţi intra pe site şi veţi vedea că acestea sunt grupate pe categorii, cum ar fi:

- Love Heart Charms
- Vintage Charms
- Flowers Charms
- Good Luck Charms
- Family and Friends Charms
- Animal Charms
- Birthstone Charms
- Murano Glass Charms
- The Zodiac Charms

Observând varietatea de charmuri disponibile la fiecare dintre aceste categorii, încercaţi voi să vă decideţi cât de cât repede! :)) Nicio şansă, după umila mea părere! După îndelungate deliberări la care a participat şi fiica mea, Diana - în calitate de consilier, ancorându-mă de gândul-speranţă că nu vor fi singurele mele charmuri Soufeel, am dat comanda!

Coletul a venit  la poşta vamală, în circa două săptămâni de la expediere. De ce spuneam că brăţara a venit însoţită de un bagaj de energie pozitivă? Pentru că i-am văzut pe cei din jurul meu zâmbind la vederea ei!

S-a creat un moment simpatic şi haios când funcţionarul vamal (o doamnă tânără şi drăguţă - o vedeam pentru prima dată la oficiul poştal) şi-a exprimat curiozitatea în timp ce deschidea coletul meu. Îi explicasem că aştept o brăţară cu charmuri. Cutia parcă nu se lăsa deschisă iar eu mi-am manifestat verbal nerăbdarea. Ca răspuns, cei care îşi aşteptau rândul au zis: Şi noi vrem să vedem!!!... :))) A fost amuzament general!

Atmosfera plăcută s-a păstrat când vameşa, descoperind conţinutul foarte bine împachetat, a exclamat cu spontaneitate: Cât de drăguuuţ, să o purtaţi sănătoasă!... Fain! Îmi plac oamenii care ştiu să se bucure pentru semenii lor!

A urmat reacţia frumoasă a colegelor, la şcoală! Le-a plăcut fineţea cu care este lucrată brăţara, au admirat fiecare charm, s-au interesat de provenienţă şi de preţuri! A fost remarcată şi apreciată atenţia pentru detalii (ce vizează atât siguranţa cu care e transportat produsul, cât şi maniera în care e oferit). Fiecare charm a avut punguţa sa ermetic închisă, brăţara - de asemenea!  Toate aşezate într-o cutie de cadou, decorată cu o fundiţă delicată. Alăturat, o pungă de cadou purtând inscripţia brandului Soufeel! 



Fiica mea a fost teribil de încântată, a studiat cu drag fiecare charm în parte, amintindu-şi de fiecare dintre cele patru alese împreună. Unul singur a fost pus în coş în secret (de subsemnata), fiind surpriză pentru Dia - vă las pe voi să ghiciţi care anume, e lesne de intuit! 

Iată brăţara şi charmurile însoţite de motivaţia ce m-a condus în a mă opri asupra fiecăruia în parte! Mi-a făcut mare plăcere să fac fotografiile acestea, m-a relaxat... 






Charmul nr. 1:
Sub semnul zodiacal al Racului! Sunt un Rac tipic, am o doză mare de sensibilitate, sunt femeie-copil, sunt empatică, iau foarte greu decizii, despic firu-n patru...


Charmul nr. 2
Mamă şi fiică, o singură inimă! Alte explicaţii sunt de prisos... :)


Charmul nr. 3
Piatra lunii iulie! Sunt născută pe 10 iulie, luna lui Cuptor - poate că acesta e motivul pentru care suport mult mai uşor căldura decât frigul (ca să nu spun că-s chiar o degerată)...


Charmul nr. 4
Cu noroc să fie! Mă consider o norocoasă! În general, în viaţă, am avut marele privilegiu de a întâlni oameni buni! Aşa a fost întâlnirea cu Anda - datorită căreia scriu pe acest blog!



Charmul nr. 5
Pentru că... vintage! Pentru că... flori! :)


Nu-i aşa că e o brăţară minunată?!
În plus, e specială prin faptul că fiecare dintre charm-uri a fost ales chiar de mine în funcţie de aspecte care mă reprezintă ca persoană! O am de puţin timp şi deja am amintiri frumoase în legătură cu ea! Una dintre amintiri e chiar nepreţuită: eu şi Dia, stând cuibărite în pat, studiind charmurile şi sfătuindu-ne în privinţa lor - ca între fete!


Înainte de a încheia postarea, câteva informaţii ce vă pot interesa:

- brăţara şi charmurile sunt realizate din argint masiv 925, pe fiecare dintre acestea aflându-se marcajul corespunzător;
- brăţările au mărimi diferite; e indicat ca mărimea pentru care optaţi să fie cu circa 1,5 cm mai mare decât circumferinţa încheieturii mâinii;
- oferta site-ului cuprinde şi brăţări din piele;
- beneficiază de gratuitate la transport acele comenzi a căror valoare depăşeşte 50 $, existând şi posibilitatea returnării produselor în 365 de zile de la livrare!

Cred că deja aţi dedus din tonul postării mele că recomandarea mea pentru accesoriile brandului Soufeel se îndreaptă către voi cu încântare şi cu inima deschisă! Când ceva merită... merită!!! 


Pe care dintre charm-urile de pe site le-aţi adăugat pe lista de dorinţe?
Vi se pare inspirată ideea de a oferi în dar o brăţară Soufeel?

Ştiţi deja că părerile voastre sunt mereu preţuite, mereu aşteptate!
Vă îmbrăţişez şi vă doresc să vă bucuraţi de duminică! :)

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com