5 apr. 2014

OOTD: Inspirată de o nuanţă - sweet baby blue!

Bună, fetelor! :)

Aş avea atât de multe să vă spun dar, în stilu-mi caracteristic, mă decid greu...
Îmi fac curaj şi abordez o problemă pe care eu o consider spinoasă: maniera în care gestionăm situaţiile atunci când ne aflăm între ciocan şi nicovală! 

Să luăm o speţă: ai nişte prieteni; ai împărţit nişte situaţii de viaţă cu ei, vă leagă nişte lucruri. Ai şi alţi prieteni care ţin de o cu totul altă sferă a vieţii tale. Unii-s mai vechi, alţii mai noi. Au nivele diferite de cultură, de educaţie, au domenii de interes de cele mai multe ori diferite. De temperamente, nici nu mai vorbesc! Problema e că aceşti prieteni interacţionează (e inevitabil şi nu depinde de tine acest lucru); ei au greşit unii faţă de alţii în repetate rânduri, unii mai mult, alţii mai puţin - au nişte conflicte şi acestea doar se aplanează din când în când, reizbucnind mereu. Depind unii de alţii, există o reţea de relaţii - nu au cum să se separe încât problema să se rezolve de la sine. De multe ori, te trezeşti pus (de ambele "tabere") în situaţii incomode; e mult prea mare înverşunarea lor încât să se gândească la faptul că e un disconfort pentru tine, care ai dori să fii fair cu toţi; ai motivele tale, ai părerile tale, ai datoriile tale morale, ai mai mult respect şi consideraţie pentru unii, uneori le înţelegi motivele tuturor, alteori doar pe ale unora; ştii cine şi când exagerează; încerci să-i înveţi şi pe unii şi pe alţii de bine - când poţi, mediezi; când nu , doar asculţi şi păstrezi tăcerea...

Ar mai fi multe de spus dar mi-e teamă că vă încarc şi nu vreau asta; nu vreau nici să mă abat de la intenţia de a propune doar o temă de reflecţie şi de a afla cum gândiţi, cum simţiţi şi cum acţionaţi voi în astfel de situaţii (căci, vorba dragei mele prietene Simona, "mă simt precum un extraterestru" câteodată)...

Până una-alta, haideţi să vă arăt ce am purtat la o ieşire prin oraş 
în această după-amiază vântoasă.

Puloverul Zara, comandat online la Kurtmann, e cel care m-a inspirat când mi-am pregătit ţinuta; m-a cucerit prin nuanţa pastelată de baby blue şi prin năsturaşii cu care se închide la spate (încep să conştientizez că am o slăbiciune pentru acest tip de detaliu). Preţul său: 55 lei. Unul bun, din punctul meu de vedere! Observ că nu se mai află pe stoc încât să pot pune link către el. La momentul comenzii, m-am gândit că ar fi cazul să iau ceva mai primăvăratic însă, dacă îmi pică ceva cu tronc, e greu să mă deturnezi. În viziunea mea, îl văd purtat şi cu nişte pantaloni sau colanţi înfloraţi, dar şi cu orice tip de jeanşi. Apropos de pantaloni, în aceeaşi comandă am avut şi o pereche de pantaloni roz, Villa care îmi plac mult, mult, mult de tot - sunt de calitate, m-am felicitat pentru alegere, vă spun sincer! Vi-i voi prezenta şi pe aceştia într-o ţinută, de-abia aştept!

Gata cu vorba, fotografiile să curgă! 
M-am jucat puţin cu accesoriile făcând mici schimbări, veţi observa!













Fetelor, de-acum vă aştept gândurile şi părerile...în toate privinţele! :)


Puloverul meu baby blue  e pe placul vostru? Aveţi în garderobă piese vestimentare cu această nuanţă?
E ceva ce aţi schimba la ţinuta asta încât s-o adaptaţi stilului vostru?
Dacă vreţi să ştiţi detalii despre alte elemente ale ţinutei mele...feel free to ask!

Bucuraţi-vă de weekend!
Dacă norii şi soarele poartă lupte, să fie linişte şi echilibru în sufletul vostru!
Mulţi pupici, dragelor!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com