18 apr. 2014

Gânduri bune (către voi, către mine) şi-un reminder!

Plouă şi iar plouă. Puteţi să mă bodogăniţi, dar mie, azi, îmi place zgomotul cuminte al ploii. Mă linişteşte.

E o zi frumoasă! Pur şi simplu. M-am bucurat încă de când m-am trezit şi am simţit prospeţimea aromei gelului de duş şi picăturile revigorante! Fără să zornăi ceva prin casă, am aşteptat să se trezească Dia şi prietena ei. Inocenţa unui copil dormind e înduioşătoare.

S-au trezit vesele şi gureşe. S-au chiţăit cât eu am pregătit micul dejun. Mai întâi am fost "ospătar" şi am preluat comanda! :) M-am bucurat să servim împreună masa şi să văd cum se îndeamnă - mai la mâncat, mai la glume... S-au mai jucat puţintel şi a fost nevoie să spargem gaşca! 

Acum, după-amiază, am îmbrăcat-o frumos pe Dia şi am mers la biserică să treacă pe sub masă. Ne-am întâlnit acolo cu mama - eu tind să fiu/ să par rătăcită în acest sfânt lăcaş. Amintiri de suflet, amintiri deşteptate: îmi plăcea mult, în copilărie, când mergea cu mine bunica - Dumnezeu s-o odihnească, o femeie cu un suflet de pus la rană!

Am dus cu noi şi liliac! Din curtea noastră. Vă îndemn şi pe voi să vă scufundaţi nasul în el! Mmm, ia spuneţi, cum vi se pare??? Sunt bucurii fireşti, fără pretenţii... dar care ne arată, în mod explicit, fericirea!





Ultimele pregătiri înaintea sărbătorii Paştelui. 
Voi cum sunteţi, fetelor? La treburi mă refer acum. În grafic au ba? Şi dacă nu sunteţi cu toate la zi, eu am o vorbă: Cine vă amendează?! Nu e mai important sa aveţi linişte în suflet? Le luăm pe rând, în ordinea priorităţilor. Pentru ce nu ne reuşeşte... nu-i bai, mai sunt zile! Dacă ar fi să ne pară rău pentru ceva este că nu ne pregătim sufletele pentru sărbătoare, deloc sau nu suficient, că nu stăm puţin mai mult cu noi înşine, că ne lăsăm purtaţi de câte-un val (sau de mai multe)... În rest, vorba bietei mele bunici: Pace, mamă!.

Vă spun sincer că nu ştiu dacă ne mai vedem/ne mai citim până la Paşti. 

Vă urez să aveţi sărbători cu linişte, cu multă bucurie în suflet, să vă simţiţi în armonie cu voi înşivă şi cu toţi cei pe care îi aveţi alături inimii! :)
Paşte fericit, dragele mele!

Vă îmbrăţişez cu multă căldură!
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Nu uitaţi că un Iepuraş buclucaş şi drăgălaş foc în spontaneitatea lui, s-a gândit să vă facă o bucurie! Bucuria este deplină atunci când îţi este împărtăşită!

Până marţi vă puteţi înscrie la giveaway! Cred că, dacă citiţi articolul (AICI), veţi simţi entuziasmul şi energia pozitivă care l-au motivat; despre faptul că îmi sunteţi dragi, în mod sigur ştiţi deja! :)

 

Blog Template by YummyLolly.com