25 apr. 2014

Câştigătoare giveaway! Cine va purta papionul Iepuraşului? :)

V-am povestit că acest giveaway a fost o idee spontană, căreia i-am dat curs fără să mă gândesc prea mult şi care mi-a dus mult entuziasm - acea bucurie combinată cu nerăbdare pe care o avem când oferim ceva, cu toată inima!

Au fost 13 fete care au dorit să se înscrie  - să fie cu noroc! Nu-mi fac griji, ştiu că sunteţi mult mai multe cele care mă citiţi şi că, din diverse motive, aţi decis să nu participaţi. Am apreciat fiecare semn primit din partea voastră, chiar dacă acesta nu implica o înscriere. :)

Nu mă mai întind la vorbă! 
Iată lista fetelor cărora papionul-surpriză al Iepuraşului le-a făcut cu ochiul:

  1. Pandrea Florina
  2. Simina Sfîca
  3. Izabella's corner
  4. Ene Raluca
  5. Gabriella
  6. Nadia Candrea
  7. Mihaela Pojogu
  8. Papadiile Ruxandrei
  9. VintageLook
10. Oana*
11. Camelia Andrasescu
12. Adelina Tomescu
13. Dya

Înainte de a-l ruga pe Mr. Random să aleagă o frumoasă norocoasă, Iepuraşul scoate din pălărie un magician! Ăăăă, pardon, magicianul scoate din pălărie un Iepuraş! Ce papion poartă acesta la gât??? Unul foarte vesel, cu print floral!


Taa-daaaaaaammmm!!!



De-acum, suntem gata să aflăm cine va purta frumuseţea de papion! 
Cu graţie, cu aer chic, cu atitudine!



Felicitări, Simina Sfîca!!! :)
Să-l porţi sănătoasă şi să primeşti multe complimente!
Aştept să mă contactezi pe mail sau pe Facebook pentru a stabili detaliile!

Vă mulţumesc tuturor, fete dragi, chiar mi-aş fi dorit 
să pot oferi fiecăreia dintre voi un dar frumos! 
Dar, vă asigur, vor mai fi ocazii! :)

Multi pupici, cu drag!
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com