29 nov. 2013

Cumpărături - de-ale fetelor! :)

Bună, fete dragi!

Iată că între două blaturi de tort reuşesc să mă mobilizez pentru a scrie una dintre postările anunţate! Da, prepar un tort pentru Diuca. O cheamă şi Andreea! :)

Se pare că năravul din fire n-are lecuire, e lege nescrisă; mi s-a mai întâmplat să strâng în folder fotografii pentru a avea material consistent necesar unei astfel de postări şi să vi le prezint când deja fuseseră văzute, dezbătute, consumate şi "fumate"! :)) Acum, mi-a mai pus şi timpul piedici!

Las vorbăria şi invit în scenă, în ordinea de pe tricou (a se citi "în ordinea desfăşurării evenimentelor", "ordinea cronologică" parcă ar fi sunat şi mai rău :P), noutăţile strânse cu sârg începând din luna septembrie...

M-am bucurat mult când am câştigat un giveaway pe blogul Mihaelei Pojogu! Sponsorizat de ahaishopping. Am avut posibilitatea să aleg două produse. Am comandat o cămaşă (10$) şi un cardigan (20$) - erau preţuri psihologice, eu am dat valoarea rotunjită. Ştiţi că durează muuult până sosesc comenzile de pe site-urile asiatice (până a ajuns coletul, mărturisesc, roşind, că nu-mi mai aminteam exact ce am comandat - asta şi pentru că bâjbâisem îndelung până am hotărât ce vreau, gândindu-mă şi răzgândindu-mă în repetate rânduri). Vă arăt despre ce e vorba şi vă spun apoi impresii despre produse:


Click pe poze pentru a le vizualiza mai bine!



Cămaşa este frumoasă, e ceea ce aşteptam, finisajele sunt ok, croiala de asemenea! Mărimea, super! 
Cardiganul, în schimb, mi-a făcut surpriza de a fi altfel decât părea pe site; m-am aşteptat la un pulover subţirel, tricotat; în schimb, cu design de cardigan, este o bluziţă din bumbac; partea bună este că e un bumbac de calitate, plinuţ, are ţinută (l-am spălat de câteva ori şi nu s-a decolorat, nu  şi-a schimbat forma); cu toate acestea, nu văd de ce ar costa atât; culoarea e un verde precum cel al ierbii - foarte frumoasă nuanţa, nu a reuşit camera foto să o redea.  M-am gândit că ar fi utile aceste impresii căci altfel cred cu tărie în ideea că nu se caută la dinţi calul de dar! Chiar  le port cu drag! Miha...mulţumesc! 

O comandă iHerb
Prima mea comandă pe acest site a fost în urmă cu 2 ani (constând în pensule ecoTools). Am aşteptat-o de mi se lungiseră urechile. În luna septembrie, am recidivat. M-au momit inteligent printr-un mail  cu vorbele: We miss you, we want you back!, başca o reducere de 10$! Puteam să rezist?! Am dat o comandă cuminte, precaută. Am aşteptat la fel de mult ca prima dată. :P Circa 5 săptămâni. Nu veţi vedea nimic nou sub soare, în blogosferă sunt n-sprezece mii de prezentări la aceste produse:


- exfoliantul AHA Derma E Evenly Radiant (cât am aşteptat produsul ăsta şi  încă nu e inclus în rutina mea de îngrijire - nu mă înţeleg nici eu, am simţit că am o perioadă în care n-aş putea fi consecventă cu un produs nou şi aştept acel moment optim, acel feeling);
- gel de curăţare Eucerin (va intra curând în ring, trebuia să termin gelul de curăţare Bioderma);
- ciocolată caldă cu bezele, Nestle (yuuuuumiiiiiiiii, mai vrem!);
- 4 balsamuri de buze Madre Sierra Bees - nu ştiu de ce scrisesem Madre :)) (vi-l recomand călduros pe cel verde, cu mentă; cel cu miere de albine...hmmm, mai degrabă nu - e nesuferită aroma sa);
- cadou: o pilă şi un pliculeţ de calciu.

Alte cumpărături - unele mai mărunte, altele mai importante!

- două oje essence :
*Prom Berry - îmi place mult nuanţa, păcat că nu rezistă pe unghii  aşa cum aş dori;
*Black is black - doar pentru că "îmi trebuia" o ojă neagră.
- două oje  Flormar - nu mi-au mai fost la fel de plăcute ochiului acasă! :P
* 353 şi 442.

- o cremă Aslavital  Lift Ultra-activă  - ştiţi din postările despre produsele favorite că face casă bună cu tenul meu; a confirmat  şi reconfirmat!!!
- fond de ten Fix Natural, Radiant - al doilea pe care-l cumpăr (review aici).

- o pereche de cercei candelabru (i-aţi văzut în postarea aceasta, cu eşarfa aşezată tip turban) şi  un colier!




- cizme negre, din piele - aveam nevoie de o astfel de pereche, mă simt excelent în ele; le-am ales bine, sunt gro-za-ve, le ador!!!



- dischete demachiante Cleanic - nu le mai găseam, m-am bucurat să le văd într-un magazin, le-am înhăţat imediat;  hmm, parcă nu mai sunt ceea ce ştiam!
- deodorant Fleurs de Paris Noir - veche iubire regăsită!
- cremă Aslavital Lift Ultra-activă - da, o alta; ea există în mod constant în rutina mea de îngrijire; pe cea de mai sus am folosit-o atât dimineaţa, cât  şi seara - practic, aceasta e recomandarea producătorului;
- loţiunea micelară L'Oreal - atâta vuiet în legătură cu ea, trebuia să văd dacă o poate înlocui pe Bioderma; nu-mi pot exprima părerea după o singură utilizare; rămâne de văzut!



Asta-i prada de război! Sper să găsiţi câte ceva util în postare, să vă inspire măcar puţin... Dacă aveţi întrebări sau reclamaţii, ştiţi unde mă găsiţi! :)) Vă aştept cu nerăbdare comentariile!


Ce vă place, ce vă face cu ochiul din ceea ce aţi văzut?
Cu ce v-aţi înnoit recent şi vă încântă foarte mult?

La mulţi ani celor ce îşi sărbătoresc ziua numelui! 
Să fiţi sănătoşi şi voioşi!

Vă pup şi vă îmbrăţişez!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com