7 nov. 2013

The Sunshine Award

Hellooooo!

Fetelor, am primit nominalizare pentru acest tag de la Alina lui Brumărel, căreia îi mulţumesc frumoos:); anterior, îl văzusem la Claudia şi, tentată fiind, îi anunţasem intenţia de a-l prelua, într-o bună zi!

Care-s regulile jocului?

1. Adaugă banner-ul premiului pe blogul tău.
2. Pune un link către persoana care te-a nominalizat.
3. Răspunde celor 10 întrebări.
4. Nominalizează alţi bloggeri.




 1. Care este anotimpul tău preferat? 
"E primăvară, iarăşi primăvară..." - vocea lui Tudor Gheorghe e în mintea mea acum!
Anotimpul în care  înfloresc pomii, altceva nu am de spus!


Exerciţiu de imaginaţie: pentru câteva minute, uităm că-i toamnă!:)


2. Care este serialul preferat?
Voi menţiona două seriale, de genuri diferite:
- Seinfeld;
- Grey's Anatomy.


3. Care este mâncarea/desertul preferat?
Măi, fetelor, eu sunt o mâncăcioasă; îmi vine să spun aşa: sarmale, salată boeuf, musaca, paste - nu pot alege! La desert e mai simplu: ciocolată şi tot ceea ce o conţine!


4. Folosind doar trei cuvinte, cum te-ai caracteriza?
Neavând inspiraţie, îi cer soţului meu să spună! Ce credeţi că mi-a răspuns el (cântând)?! 
Trei cuvinte, viaţa-ntreagă/ Două puncte: Îmi eşti dragă!...:))) Vă era dor de Alifantis?

După ce a fost subliniată seriozitatea cerinţei, a analizat temeinic şi...iată răspunsul:
Jucăuşă, implicată, surâzătoare (ca să nu zic hlizită)!
Chiar mă reprezintă ceea ce a spus, mă cunoaşte bine...

5. Care este culoarea ta preferată?
Cred ca verdele a rămas la putere deşi are ceva concurenţă serioasă din partea violetului!


6. Cât timp iţi ia machiajul zilnic/rutina zilnică de îngrijire a tenului?
Circa 30 de minute...Cu demachiere, tonifiere, tot tacâmul (dar să mă ocup exclusiv de asta)!


7. Câte oje ai în colecţie?
Aşteptaţi, vă rog! Merg să le număr!  :P
Dumnezeule mare, noroc cu acest tag căci nu mi-aş fi imaginat aşa ceva: 56!!! Am numărat şi lacurile de unghii si tot ceea ce înseamnă glitter! Pffff, nicio ojă  nu se mai cumpără, am interdicţie! Eu, în urmă cu un an, aveam cca 20-25... 


8. Care este cel mai îndrăgit produs de makeup/beauty, un produs care nu trebuie să  îţi lipsească  niciodată?  
Fondul de ten. Fără el nu se poate! Altfel, aş fi spus mascara!

9. Care este trendul tău preferat în materie de fashion toamna-iarna aceasta?
Indisciplinată sunt, dar nu pot numi doar o preferinţă! :P
Nuanţa de galben-muştar, paltoanele roz-pudrat şi inimoarele (ca imprimeu)!


10. Care sunt accesoriile voastre preferate?
Refuz să renunţ la oricare dintre toate acestea: cercei, coliere, brăţări, inele, eşarfe...Cu condiţia, desigur, să fie pe gustul meu, să mă reprezinte!


Gata, la mine! Acum, e rândul vostru! 

Nu voi mai nominaliza fetele ce au primit deja tag-ul de la Alina, aşa îmi pare logic, ştiu că vor înţelege ideea! Astfel că voi numi pe : 


Simona (VintageLook) 
Gabriela 
Alina Anghel 
Federova 
Camelia (Beauty Story)
Aurora Toma 
Alexantza 
Adina Meg  
MayDay 
Andreea (Nuntă cu stil)
Maria (Blogul Pandorei)
Cătălina Toma

La ele m-am gândit eu acum, spontan, dar invit cu drag pe oricare dintre voi căreia îi surâde ideea de a completa tag-ul!

Pentru fetele care nu au blog: dragelor, dacă vă tentează ideea, voi citi cu plăcere răspunsurile voastre lăsate la comentarii! Puteţi alege să răspundeţi doar la o întrebare, aceea care vă place mai mult!:) Eu m-aş bucura ca "aleasa" voastră să fie nr. 4!

Zi frumoasă de tot vă doresc!
Pupici!

Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you


P.S. Vedeţi că pe Kurtmann e 70 % reducere! Poate vreţi să daţi o raită pe-acolo!:)

P.P.S. Sper să reuşesc, dar nu pot promite, ca următoarea postare să fie reţeta prăjiturii cu pricina!
 

Blog Template by YummyLolly.com