24 nov. 2013

Review: Balsamul şi masca pentru păr, gama Apidermin - Complex Apicol Veceslav Harnaj

Bună!:)

Ce mai faceţi, fete dragi? Nu ne-am văzut de mult timp... Vreau să ştiţi că mi-a fost teribil de dor de voi şi de  interacţiunea aceasta pe care o preţuiesc atât de mult! 

M-am gândit să vă spun astăzi impresiile mele în legătură cu produsele primite spre testare din partea Complexului Apicol Veceslav Harnaj:  balsamul şi masca pentru păr din gama Apidermin (cum anunţam încă din titlu)Am optat pentru această gamă considerând că atât compoziţia produselor cât şi rezultatul promis sunt cele potrivite podoabei mele capilare! Părul meu suportă vopsiri în mod regulat (am muuulte fire de păr alb, nu ştiu cine mi le-o fi scos?!), are perioade când cade  şi se impune să îl fortific, să îl ajut - atât din interior, cât şi din exterior. 


Păi... să le luăm la "pieptănat",  pe rând! :)

(click pe denumirea produsului pentru a citi recomandările producătorului)
Am observat de la prima utilizare că balsamul  are o densitate mai mare decât a altora; acest aspect a determinat o oarecare dificultate pentru a fi scos din recipientul de plastic destul de dur; flaconul reprezenta totuşi doar o mostră, îmi exprim speranţa că ambalajul produsului full size este ceva mai comod de utilizat. Produsul este foarte plăcut parfumat şi aroma sa persistă, dar nu pentru mult timp. Lasă părul moale, uşor de pieptănat; totuşi, am avut senzaţia că am nevoie de ceva mai mult în ceea ce priveşte efectul hidratant. Important de menţionat: părul meu are fire groase, oarecum aspre şi rebele; nu e fin şi cuminte de la natură!

 (click pe denumirea produsului pentru a citi recomandările producătorului)
Dacă balsamul mi-a părut un produs bun, fără a mă determina să mă îndrăgostesc, despre masca de păr pot vorbi cu mult mai mult entuziasm. Are o aromă extrem de plăcută, intensă (dar nu la modul supărător); aceasta se păstrează îndelung în păr (o zi-două). Efectul de hidratare asupra părului a fost evident; după aplicare, părul a rămas moale, uşor de aşezat, firele acestuia au fost ordonate, buclele mai bine definite - pentru mine sunt importante aceste aspecte, dat fiind coama nărăvaşă pe care o port. Masca aceasta s-a potrivit atât de bine podoabei mele capilare încât intenţionez să o cumpăr pe viitor; consider că merită, raportul calitate-preţ fiind unul foarte bun.

Sunt sigură că aţi mai citit deja şi opiniile altor fete, pe diverse bloguri; sper ca această postare să vă fie utilă, astfel încât să puteţi face alegeri optime! În cazul în care întrebări, vă voi răspunde bucuroasă!


Dacă aţi folosit aceste produse, mi-aş dori să aflu opiniile voastre! 
Dacă nu, ce spuneţi, sunteţi tentate să le încercaţi?

Şi-acum, luaţi o linguriţă să dăm iama la borcanul cu miere! :)

O duminică minunată vă doresc!
Vă îmbrăţişez!  <3

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you






 

Blog Template by YummyLolly.com