5 oct. 2014

OOTD: Yellow mustard Snoopy sweater

Hello, girls! :)

Probabil veţi râde de mine, dar mie îmi pare aşa de versatil acest pulover cu Snoopy încât mi-a fost tare greu să aleg una dintre multele combinaţii în care mă văd purtându-l! 

- deasupra unei rochii cu leo-animal print; rochiţa are un material plinuţ, bun pentru toamnă, dar e fără mâneci! Mmmhmmm...
- cu o fustă creion din denim, cu dres mat negru şi botine;
- cu jeanşi şi cu pantofii Oxford roşii;
- cu o fustă  dintr-un material tip piele-ntoarsă, având o nuanţă camel şi cu o jachetă kaki;
- cu trench-ul burgundy şi cu o pereche de pantaloni  pe o nuanţă caldă de cafea cu lapte
- cu o fustă bleumarin scurtă, dreaptă şi cu platformele albastre.
To be continued...


Până una-alta, combinaţia care m-a ispitit cel mai mult azi a fost cea de mai jos. 

Am purtat:

Pulover/Sweater via Sheinside - click AICI / HERE
Botine/Boots via depurtat.ro
Restul elementelor ţinutei - local store







I love my sweet readers! :)

În cazul în care l-aţi îndrăgit pe Snoopy şi  vă întrebaţi dacă... vă spun un pont: merită comandat puloverul - e frumos, confortabil, e lucrat impecabil. Aţi observat că pe site pare a avea formă alungită, m-am temut să nu îmi fie prea lung căci nu m-ar fi avantajat; nici vorbă de aşa ceva, după cum se vede!

Chiar a fost grozav de potrivită ţinuta pentru ceea ce am avut de făcut: am adunat castane (recoltă bogată, jumătate de sacoşă), ne-am amuzat comparându-le formele şi mărimile sau asemănându-le cu te miri ce, le-am cercetat carapacea ţepoasă, am admirat  - lâncezind pe o băncuţă - aspectul exotic al castanilor mai tineri sau mai bătrâni, am schimbat apoi centrul de interes urmărind avioanele şi dâra pluşată pe care o lasă pe cer, am luat la picior străduţele cartierului în care locuim... Quality time pentru noi trei! :) Câteodată totul e atît de simplu!

Fug acum, mai am de lucru şi pentru şcoală, uraţi-mi spor!

Vă pup şi vă îmbrăţişez strâns-strâns...
Să simţiţi că totul vă merge bine în săptămâna ce vine! :)

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com