3 oct. 2014

Ce am aşteptat de pe Sheinside?!

Hello, hello! :)

Fete dragi, dacă aţi citit postarea precedentă, aţi aflat că mă autointitulez "cal breaz pentru curieri şi pentru doamnele de la poştă"; totodată, v-aţi amuzat aflând că mă pot comporta de-a dreptul hilar uneori!

Ei bine, ziua de marţi ce a trecut a avut trei ceasuri bune şi datorită celor două colete pe care le-am primit. Sunteţi deja la curent în legătură cu unul dintre ele. Cel de-al doilea a venit tocmai de la Hong Kong, de pe Sheinside. Cum norocul nu ţine la nesfârşit, de această dată a sosit la poşta vamală coletul meu. De două ori consecutiv a fost adus la botul calului de către poştaş... prea mult răsfăţ strică! 

În metropola în care locuiesc, funcţionarul vamal vine la oficiul poştal doar o dată pe săptămână, în zilele de marţi, în intervalul orar 10-13. Cât aştepţi la uşa biroului respectiv, nu te plictiseşti - dacă ai răbdare! :P 

Vezi persoane care aşteaptă nişte bagaje din cealaltă parte a lumii, auzi cum se creează o întreagă agitaţie pe seama genţilor; se dau declaraţii pe propria răspundere asupra conţinutului, se dau telefoane la ambasadă - iureş; când întreaga anchetă ia sfârşit, priveşti cu uimire cum bagajele care constă în nişte cutii-mastodonţi ies pe uşă (singure probabil - nu se văd de după ele cei care le transportă :P). 

Vezi un puşti de circa 6 anişori care speră să-i fi venit o puşcă; tatăl său povesteşte cum a fost bătut la cap până a cedat şi a comandat-o pe un site din afară; dacă îndrăzneşte să dea mici semne de nerăbdare, tatăl îi reaminteşte cu fermitate flăcăului său motivul pentru care aşteaptă acolo cu orele; din punctul meu de vedere, băieţelul are chiar foarte multă răbdare!!! Locvace, domnul ne explică tuturor că a găsit-o la jumătate de preţ comparativ cu oferta existentă în magazinele fizice de la noi. Expresia de pe chipul puştiului când au ieşit purtând ca pe un trofeu coletul de formă alungită... priceless!

Vine rândul meu! Pătrund în birou. Atmosferă solemnă. Tipic pentru mine, am emoţii! Zâmbesc, salut, prezint avizul, iau poziţia de drepţi şi, cu surâsul deja îngheţat pe buze, număr infinitatea clipelor în care doamna-vameş caută în documentele -"cearceaf". Are darul de a mă trata ca şi cum ceva ar fi în neregulă cu mine. Fie mă adulmecă, fie mă priveşte cu o mină gravă, fie îmi studiază cartea de identitate - m-ar putea determina să mă întreb dacă nu-i falsă. Continuă căutarea asiduă printre hârţoage. Nu mă găseşte, ca de obicei. Slavă Domnului, întotdeauna intervine angajata poştei şi ne salvează! Tot ea îmi aduce cu amabilitate şi eficienţă coletul. Mă mai relaxez. Îmi induc o stare de seninătate pentru a părea nevinovată în faţa doamnei-vameş când spun că în pachet se află trei articole vestimentare. Atâta mi-ar trebui să fie altceva! :)) Răsuflu uşurată când cele declarate se arată a fi veridice, mă relaxez şi mulţumesc încântată de comoara pe care o ţin la piept. Ies afară, urc rapid în maşină, e cald şi bine, atmosfera e relaxată, la radio rulează o piesă veselă. Despachetez febril şi uite ce găsesc!!!

Cu jurământ spun că am şi fotografiat cei trei itemi dar mă nemulţumeşte în aşa măsură calitatea pozelor (din cauza luminii nefavorabile) încât chiar nu le pot posta! Astfel că, să mă iertaţi, dar am preferat să folosesc fotografiile site-ului!

Un blazer cu dungi (mărimea L am comandat)
Arată întocmai precum cel de pe site, sunt bucuroasă de alegere, lipsea ceva de acest gen din garderoba mea...
AICI îl găsiţi!



O pereche de jeanşi albi (mărimea XL corespunde măsurilor mele)
Sunt din denim subţire, dar se pretează unor zile cu căldură blândă de toamnă...
AICI îi găsiţi!



Un pulover galben-păpădie, cu Snoopy :D  (one size)
M-a fermecat prin culoare, îmi e drag, am o slăbiciune pentru el...
AICI îl găsiţi!


Vă daţi seama că mi-a plăcut ce am primit! Gata cu poveştile, nu mă mai întind la vorbă - fug să pregătesc ţinutele ca să ieşim la pozat. Sunt sigură că doriţi să vedeţi purtate aceste frumuseţi,  am în minte mai multe combinaţii cu ele!

Ce vă place mai mult dintre alegerile mele, ce vă tentează? 
Preţurile lor cum vi se par?

Mii de pupici pentru voi! 
Weekend minunat vă doresc!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com