4 oct. 2014

OOTD: Black and white... and a hint of color!

Bună, fetelor! :)

Cunosc femei care sunt în permanenţă ca "scoase din cutie"! Le admir, jos pălăria în faţa lor! Şi-au găsit un stil care le reprezintă în totalitate, nu se abat de la el - aşa se simt ele bine! Sunt convinsă că şi voi aveţi în cercurile voastre astfel de persoane. Am printre cititoarele mele doamne şi domnişoare care se regăsesc în această descriere? :)

Ei bine, mărturisesc că aş obosi teribil să fiu aşa zi de zi, ceas de ceas... Sunt momente, zile şi chiar perioade când simt nevoia să port ţinute lejere, practice şi confortabile, să  nu mă doară picioarele din cauza tocurilor, să am libertate de mişcare. Starea de spirit îmi influenţează de cele mai multe ori alegerile vestimentare, prea puţin e valabilă şi reciproca. La voi cum se întâmplă?

Astăzi vreau să vă prezint o ţinută de genul celor la care fac referire. O combinaţie simplă: mi-am spus că tricoul negru cu buline albe şi mesaj, comandat pe Kurtmann, face echipă bună cu jeanşii albi sosiţi de pe Sheinside. Restul elementelor aduc pata de culoare de care are nevoie look-ul. 

Am purtat:

Tricou Stradivarius - click AICI / HERE
Jeanşi  - click AICI / HERE
Pantofi Dasha
Blazer - local store
Jachetă Bershka (denim) via Kurtmann








Let's start the party... :)

... jump's party! :D
De-aţi şti câte sărituri am făcut până am ajuns la o astfel de poză reuşită! :)) 
Şi ce apreciere primesc din partea Diei?! Mama, aici parcă eşti călare pe-o mătură!
Vaaaaiiii!!! Stai să vezi cu ce mătură te va gâdila vrăjitoarea!!! :P

Care combinaţie vă place mai mult?

Aveam dubii în privinţa alegerii locaţiei (am mai făcut poze aici, poate unele dintre voi îşi amintesc). La sosire, am avut parte de o surpriză inedită ! Ne-a întâmpinat un grup de fazani (doi masculi cu penaj lucios, intens colorat şi vreo patru-cinci femele). I-am urmărit cu ochi fermecaţi! Sub vraja momentului, am uitat cu totul de camera foto; când ne-am dezmeticit, dispăruseră - s-au împrăştiat cu repeziciune, pierzându-se printre culorile şterse ale terenului buruienos. Ne-am simţit norocoşi! :)


Fete dragi,  dacă aveţi întrebări, dacă vă pot ajuta cu informaţii 
în legătură cu cele două articole comandate online, vă răspund cu plăcere! 
Vă aştept impresiile referitoare la ţinuta prezentată! 

Zâmbete şi mulţi pupici! Weekend frumos în continuare! :)
Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com