19 oct. 2014

Gel de curăţare Cleanance - Avene (review)... şi nu numai atât!

Bună, fetelor! :)

Vin astăzi cu un review ce se cere scris de foarte mult timp. Sunt două motive pentru care "se cere" asta:
- este vorba despre un produs care m-a încântat în foarte mare măsură şi mă gândesc că vă poate fi util să ştiţi despre existenţa lui (în cazul în care nu aţi aflat deja)! 
- doar puţin produs se mai află în flacon şi aş fi ajuns să vă vorbesc despre el doar  în câteva cuvinte, ca despre alte produse consumate; având în vedere că merită mai mult, iată-mă-s!

În primăvară (atenţie, detaliul este semnificativ!), mergând să cumpăr un gel de curăţare, am luat - la recomandarea farmacistei - un gel de curăţare Avene. Cât de inspirată recomandarea ei şi cât de mult mă bucur că am ascultat-o! 


Gel de curăţare Cleanance - Avene;
 fără săpun - destinat tenului gras cu tendinţă acneică


Eticheta cu traducerea în limba română a recomandărilor şi descrierii produsului s-a deteriorat în timp (rezultatul atâtor utilizări) - şi nu o pot poza (dă-mi, Doamne, mintea de pe urmă!), astfel că am preluat aceste informaţii de pe site-ul Eau Thermale Avene. Voi preciza mai jos sursa pentru a nu exista vreo problemă:

Curăţă şi purifică pielea, respectând pH-ul.
Fără parabeni.
Beneficii
Curăţă: Baza sa blândă, fără săpun, curăţă delicat pielea şi îi conferă o senzaţie de reîmprospătare.
  • Reglează: Ingredientul său principal natural (Gliceril laurat) reduce excesul de sebum. Pielea dvs. nu mai are un aspect uleios.
  • Calmează: Avène Apă termală, calmantă, anti-iritantă calmează imediat pielea.
  • Uşor de utilizat: Capacul dozator uşor de utilizat măsoară cantitatea corectă.
  • Este pentru mine?
  • Gelul de curăţare fără săpun Cleanance este recomandat cu precădere pentru pielea grasă.
  • Mişcarea corectă
  • Umeziţi pielea şi aplicaţi gelul de curăţare fără săpun Cleanance dimineaţa şi seara.
  • Pentru faţă şi corp.
  • Sursa: aici

Înainte de a enumera punctual motivele pentru care mă declar încântată de acest produs, se impune să precizez felul în care l-am folosit. Se pare că eu utilizez în mod oarecum atipic un astfel de gel de curăţare (am ajuns la această concluzie citind în blogosferă nenumărate postări referitoare la rutina de îngrijire a tenului). 

Fac o paranteză şi vă relatez cum îmi demachiez tenul seara: 

1.  curăţ rimelul de pe gene doar cu apă (glisând pe gene degetul arătător şi cel mare, cu delicateţe, clătind în mod repetat); 
2. aplic apoi gelul de curăţare pe faţă şi pe gât, eliminând astfel cea mai mare parte a machiajului;
3. demachiez ochii folosind demachiantul bifazic Yves Rocher şi tenul cu ajutorul laptelui demachiant Bioten;
4.  orice alte resturi de impurităţi, fard şi/sau demachiant le îndepărtez, la final, folosind loţiune micelară Garnier.

Sunt multe fete la care etapele acestea se derulează într-o cu totul altă ordine! Mie îmi place să procedez astfel deoarece îmi pare calea cea mai practică, mai uşoară, mai rapidă şi mai economică. Altfel, mi-ar răpi mult mai mult timp şi aş consuma mult mai mult demachiant şi/sau loţiune micelară dacă nu aş folosi gelul de curăţare în etapa preliminară. Nu doresc să ofer un exemplu/un model de rutină de îngrijire, spun doar că sunt multe motive pentru care mie îmi este bine astfel, iar tenului meu îi este ok.

Acum, că am clarificat acest aspect, mai am de spus doar că am folosit gelul de curăţare şi dimineaţa, dar destul rar! Păstrând ideea de a câştiga timp, în acest moment al zilei folosesc doar apa micelară pentru a mă demachia. În vacanţe sau în weekend-uri, când timpul îmi aparţine în alt fel, s-a întâmplat să utilizez gelul de curăţare şi dimineaţa, atunci când am simţit că tenul meu are nevoie de el.

Fără a mai lungi vorba, vă voi spune acum impresiile mele despre gelul de curăţare în discuţie:

- se observă în fotografii că are o nuanţă de albastru-deschis, soluţia fiind clară, limpede;
- are densitate medie, comparabilă cu cea a uleiului (a nu se înţelege că e uleios!);
- are un miros discret pe care eu îl asociez cu ideea de curat şi de...aspirină - la alte lucruri nu mă duce cu gândul!
- curăţă foarte bine tenul, face spumă multă;
- pentru o utilizare, e nevoie de o cantitate mică de produs (cât un bob de fasole - dacă nu ai de curăţat prea mult fard; dublul acestei cantităţi dacă porţi fond de ten) - vorbesc din experienţa personală, menţionând că eu folosesc, de regulă, mai mult produs decât ar trebui - e o manie a mea, este evident acest aspect şi din ritmul cu care consum unele produse de îngrijire; un alt detaliu semnificativ: folosesc din primăvară acest produs, altul nu a intervenit între timp - sunt circa 6 luni de folosire, mie mi se pare extraordinar!
- nu provoacă uscarea tenului; 
- e destinat tenului gras, cu tendinţă acneică; eu am ten mixt, cu astfel de tendinţe; nu pot spune că zona T nu a mai produs sebum, dar nu în exces - asta pot afirma cu certitudine;
- după utilizare, senzaţia de ten curat, relaxat şi împrospătat e foarte plăcută;
- flaconul este prevăzut cu un sistem de închidere/deschidere igienic, printr-o manevră de rotaţie a acelui dop alb; dozarea poate fi foarte uşor controlată.

                                                        Închis                            Deschis

Pentru fetele interesate de lista ingredientelor:

- în aceeaşi perioadă, dar fără a le combina, am folosit şi buretele Konjac cu argilă verde franţuzească (cu review aici) - chiar liniştită am fost în privinţa apariţiei coşurilor, mai ales în perioadele lunare în care configuraţia hormonală influenţează acest lucru. Acum, în toamnă, s-a pierdut din acest echilibru la care ajunsesem şi tind să acuz eşarfele pentru asta; şi stresul :P; de observat în timp şi de concluzionat. Pe de altă parte, m-am lenevit cu folosirea buretelui care şi-a făcut treaba timp de 3 luni, aşa cum este prevăzut. După ce depăşesc pasa de comoditate, voi folosi buretele în combinaţie cu gelul de curăţare şi îmi voi comanda un altul ale cărui proprietăţi antiacneice să fie active! 

Preţul plătit a fost de circa 45 de lei, pentru 300 mlLa acel moment, mi s-a părut măricel costul, dar mi-am spus că merită - volumul e mare şi produsul e dermato-cosmetic. Acum, văzând cât de economic este, fiind mulţumită de rezultate, consider că merită cu vârf şi îndesat. E un produs ce mă fidelizează. Apropos, în dulapul meu aşteaptă un gel de curăţare Eucerin - de la o comandă iHerb dată în vară. După ce îl voi folosi pe acela, mă reîntorc la Avene - ambele îmi plac, dar îl prefer pe acesta.


Entuziasmul cu care am folosit produsul acesta atâta timp m-a determinat să mă mobilizez pentru a scrie despre calităţile sale  - în ciuda faptului că, în ultima vreme, 
m-am simţit învinsă de timp! Atât de acut a fost acest feeling încât... vă spun sincer, 
m-am întrebat dacă n-ar fi cazul să depun condeiul. 

Dar, în lupta asta asiduă şi continuă cu timpul, îmi mai acord... timp! :)


Sper din tot sufletul să găsiţi ceva util în această postare...
Dacă aţi folosit acest produs, mi-ar plăcea să aflu şi părerile voastre!
 Vi s-a potrivit, v-a încântat în aceeaşi măsură?

Fetelor, să aveţi o duminică atât de frumoasă încât să meargă la suflet! 
Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you





 

Blog Template by YummyLolly.com