10 apr. 2012

Masca cu spirulina


  Am remarcat interesul vostru pentru masca cu aspirina si m-am gandit ca poate ati fi interesate de una si mai buna!Vorbim de masca cu spirulina,pe care am incercat-o imediat dupa ce am citit acest articol.
  Ce este de fapt spirulina?Este un tip de alga verde albastruie cu cel mai mare continut de vitamine, microelemente, aminoacizi si fermenti, este considerata un super aliment, puternic antioxidant, adjuvant in detoxifierea organismului.(sursa)

Despre mastile cu spirulina:
  •  la nivelul pielii,spirulina are actiune antiinflamatoare,calmanta si antiiritanta,reduce porii si ridurile si curata in profunzime.
  • pudra de spirulina nu este solubila si,pentru a o folosi trebuie dispersata in putina apa.Pentru o masca pentru ten,gat si decolteu,a fost de ajuns o lingurita de apa in care am adaugat pudra de spirulina pana s-a format o pasta de consistenta medie (nici prea lichida,nici foarte groasa).
  • poate fi folosita si pentru impachetari corporale,dar si ca masca pentru par.Gasiti cate o reteta in articolul mentionat mai sus.
  • puteti adauga putina spirulina in crema de fata pe care o folositi in mod curent (1 g spirulina la 50 g crema)
  •  
sursa



Cum am preparat-o eu:
  • am dispersat putina pulbere de spirulina intr-un recipient cu 1 lingurita de apa florala de trandafiri.Apa florala i-a mai taiat din miros,pentru ca trebuie sa va avertizez ca,mirosul spirulinei nu este unul tocmai placut (iz de alge).Pasta obtinuta am aplicat-o pe ten,evitand zona ochilor,si pe gat.Dupa aprox.15 minute,am indepartat masca folosind un burete ud.
  • altadata,in acelasi amestec de apa de trandafiri si spirulina,am adaugat fie ulei de migdale dulci,fie ulei de masline.Pasta obtinuta este ceva mai groasa si se usuca mai greu pe ten.
  • aceeasi masca de spirulina cu apa de trandafiri si ulei de masline am aplicat-o si pe par.Am lasat sa actioneze 15 minute,dupa care am samponat parul de 2-3 ori si l-am clatit bine cu apa calduta.
  • aplic masca o data pe saptamana pe ten si o data la 2 saptamani pe par.

 Efectele observate:
  • curata porii si absoarbe excesul de sebuum,astfel incat tenul este mat cateva ore.
  • dupa indepartarea mastii,nu-mi simt pielea uscata (ca in cazul mastilor cu argila alba,de exemplu).
  • parul este mult mai neted si straluceste a sanatate,iar firul pare mai gros. 
  • spirulina promite reducerea porilor,efect observat imediat dupa indepartarea mastii. 


Prin urmare,masca cu spirulina va fi de nelipsit din rutina de ingrijire a tenului meu normal-mixt.In afara de inconvenientul mirosului,prezinta numai avantaje: foarte eficace,usor de folosit,intrebuintari diverse,foarte economica.Pretul pentru 50 grame de pudra de spirulina este de aproximativ 16 lei si o puteti gasi in cosul bio,la kzarinne sau pe elemental.ro.
 Iar daca vreti sa stiti cum veti arata cu masca de spirulina,uite aici un omulet verde.:D
  




  Pe curand!




P.S.: O ultima sugestie-stati departe de iubit cand purtati masca cu spirulina,sau aplicati-i aceeasi masca si lui.Cum de ce?O sa fii verde si o sa mirosi mai putin placut.Ah,la fel si daca aveti animalute(Pufache se uita cam ciudat la mine..)




 

Blog Template by YummyLolly.com