28 apr. 2012

Jasmine Blossom

 

  Imi place sa cred ca el m-a ales pe mine,iar eu l-am primit cu emotia asteptarii verdelui primaverii si a zborului fluturilor albi.Mi s-a daruit intru totul inca de la inceput.

  M-a intampinat cu acorduri citrice ametitoare de mandarina si bergamota, care-mi amintesc si acum de diminetile reci si fulgii zgribuliti ai iernii.Cand si-a deschis inima,esenta cu parfum sublim m-a cucerit.Iasomie,delicatete si tandrete,impletite cu ulei esential de geraniu,palmarosa si inca ceva...o clipa dulce de ylang ylang.

  M-am bucurat de darul primaverii inca de la inceputul lunii martie.Jasmine Blossom,noul parfum solid cu iasomie a fost lansat,de curand,de Handmade Sister.La prima vedere,acest  potion d’amour ii seamana lui Serenite datorita notelor citrice.Dar pana sa-mi dau seama,incheietura mainii era deja acoperita cu floricele albe,delicat parfumate de iasomie.Notele de final pastreaza iasomia,insa de aceasta data in compania absolutului de smirna si patchouli.
  Jasmine Blossom este un parfum solid pretios,tandru,senzual,puternic si delicat in acelasi timp.Dureaza pe piele pana la cateva ore si,datorita ambalajului foarte practic (borcanel dragalas din plastic,cu capac de tip filet),il puteti reaplica oriunde,oricand.
 Il gasiti pe blogul Handmade Sister Beauty la pretul de 35 ron/6 ml de parfum.Un parfum de luat acasa,de purtat,de iubit!




   Pe curand!



 

Blog Template by YummyLolly.com