7 feb. 2016

Despre mine... în câteva cuvinte

Bună, fetelor! :)

Dacă nicio tornadă nu mă va abate de la intenţiile mele, vreau să scriu câteva articole săptămâna viitoare... Am multe de împărtăşit, de toate soiurile! Până una-alta, vin astăzi cu o postare lejeră, rapidă, de încălzire-aşa! Este vorba despre o leapşă, inspirată fiind de două bloggeriţe pe care le îndrăgesc şi le preţuiesc: Simona şi Mihaela.



SUNT un melanj atât de echilibrat de împlinire, frământări, căutare şi entuziasm!

AȘ VREA să pot lua decizii mai uşor.

PĂSTREZ amintiri frumoase...




MI-AȘ FI DORIT să am mai multă înţelepciune, mai mult tact şi echilibru în unele situaţii de viaţă!

NU ÎMI PLACE că nu pot renunţa fără a privi în urmă!

MĂ TEM întrebându-mă ce fel de viitor vor avea copiii noştri...
AUD şi ascult... de fiecare dată când starea de spirit îmi permite!



ÎMI PARE RĂU când este la mijloc o neînţelegere şi cineva iese rănit!

ÎMI PLACE ciocolata!

NU (mai) SUNT atât de posesivă...




DANSEZ rar şi mă simt confortabil doar pe o piesă slow, în braţele dragului inimii mele. Aaa, daa, mai dansez şi în joacă, într-un fel de ţopăială care îl amuză pe el.

CÂNT la clasă, când e nevoie. CÂNT şi când conduc maşina, dacă îmi place o piesă ce rulează la radio...

NICIODATĂ nu trebuie să regreţi o decizie care a reprezentat soluţia optimă într-un anumit context al vieţii.

RAR beau cafea!



PLÂNG la oboseală, de furie şi neputinţă, la suprasolicitare, când îmi amintesc şi relatez ceva ce m-a marcat, când citesc o carte sau vizionez un film ce mă emoţionează...

SUNT CONFUZĂ când oamenii se comportă bizar şi când sunt exprimate, în ceea ce mă priveşte, aşteptări despre care nu aveam habar!

AM NEVOIE să fiu iubită, ascultată, îmbrăţişată, răsfăţată; încă mai am nevoie de confirmări...



AR FI TREBUIT să manifest ceva mai multă hotărâre şi consecvenţă în ceea ce priveşte rezolvarea problemelor de sănătate!

AȘ PUTEA să fiu mai exigentă cu mine însămi - mă refer la autodisciplină, la voinţă, la spirit autodidact.



Vă îmbrăţişez cu mult drag!
Şi... nu uitaţi: fiecare dintre noi este mai frumoasă când zâmbeşte! :)


Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com