16 iun. 2014

Review: Şampon şi balsam pentru păr - Moraz

Bună, fete dragi!

E ceva timp de când Moraz-Romania.com mi-a adresat propunerea de a testa unele produse pe care le comercializează. M-am documentat şi am aflat că producătorul este o companie israeliană specializată în cercetare şi producerea de tratamente paramedicale şi produse cosmetice, toate pe bază de extracte de plante medicinale. Auzeam pentru prima dată despre această firmă şi am fost plăcut surprinsă să aflu că îşi desfăşoară cu succes activitatea de 25 de ani, exportând produse în întreaga lume - produse ce au ca obiectiv soluţii pentru o gamă  variată de probleme dermatologice. Gradul de concentraţie vegetală (75 - 100%) este un certificat de garanţie pentru calitatea produselor Moraz.


Studiind oferta site-ului, am remarcat că există produse destinate pielii copiilor (şampon, săpun, cremă), produse pentru îngrijirea părului (şampon pentru păr uscat/  normal şi gras, şampon anit-mătreaţă) şi produse speciale (creme, balsamuri, uleiuri) pentru tratarea unor probleme ale pielii - multe dintre acestea din urmă având ca ingredient de bază extractul de polygonum (click aici pentru a găsi informaţii interesante în legătură cu această plantă).

Am studiat şi oferta de preţuri constatând că nu sunt mici, dar nici extravagante; acum, după ce am testat produsele timp îndelungat, pot afirma că acestea îşi merită banii - fiind produse de calitate. 

V-am prezentat pe pagina de Fb a blogului şi în postări  care permiteau acest lucru cele trei produse pe care le-am primit spre testare:

- şampon pentru păr normal/gras - pe bază de plante
- balsam  pentru păr - pe bază de plante
- ulei pentru unghii, cu extract de polygonum 99%


Ambalajele produselor sunt din carton rezistent, lucios, de calitate; au un design şi o cromatică plăcute - semn că se acordă atenţie detaliilor şi că acest brand e unul care se respectă. Au ataşate etichete cu traducerea în limba română a informaţiilor scrise.



E momentul să vă spun părerile mele despre produse! Voi face acest lucru în cadrul a două postări: vorbim azi despre cele două produse pentru îngrijirea părului şi, cât de curând, despre uleiul pentru îngrijirea unghiilor.

(click pe denumire pentru a citi pe site descrierea produsului)

De menţionat faptul că acest şampon are în formula sa extract de rozmarin (80%) şi dafin. Eu ştiu de câţiva ani că părului meu îi prieşte extractul de rozmarin, am constatat în timp utilizând produse care îl au în compoziţie.

Flaconul alb (250 ml) are un sistem practic şi comod de închidere-deschidere prin împingerea unei clapete rotunde, iar dozarea este precisă - e preferatul meu dintre toate tipurile de astfel de sisteme.

Şamponul are o densitate medie, e de culoare brun-roşcată (gândiţi-vă la culoarea tincturii de propolis); se simte uşor uleios când este masat între palme. Are un miros plăcut, o combinaţie de aromă ierboasă şi florală, destul de persistentă. 


Face multă spumă, densă şi curăţă foarte bine - cunoaşteţi acea plăcută şi reconfortantă senzaţie de curat! Părul nu rămâne "sârmos", are luciu şi aspect sănătos după uscare. De remarcat faptul că folosirea acestui şampon mi-a permis să prelungesc intervalul dintre două spălări la 4-5 zile.


Balsamul pentru păr  Moraz 
(din păcate nu se află acum pe stoc pentru a putea ataşa un link de direcţionare către acesta)

Flaconul său (250 ml) are sistem de închidere/deschidere similar cu cel al şamponului (descris anterior).


Balsamul are o consistenţă medie spre lichidă şi e de culoare alb-sidefie. Având în vedere această densitate şi recomandarea de a fi aplicat în cantitate generoasă, s-a consumat mai rapid decât şamponul. 


Aroma sa este foarte plăcută, similară celei a şamponului, dar ceva mai parfumată şi persistă în păr o zi - două de la aplicare. Părul ud e moale după aplicarea lui şi relativ uşor de descurcat, dar pentru a mea încăpăţânată podoabă capilară se simţea nevoia unei măşti. Altfel, la uscare, arăt a fi tare răvăşită şi zburlită - genetic, am firul de păr gros, aspru, cu onduleuri nedefinite şi nu am găsit până acum balsam care să îi domolească rebeliunea, să îl aşeze.

Concluzionând...
Vă spun cu toată sinceritatea că mi-a făcut o reală plăcere testarea acestor produse! Le consider produse de calitate. Dacă analizăm comparativ,  este evidentă diferenţa dintre ele şi multe alte produsele de pe piaţă. Recomand cu căldură şamponul - mi-a plăcut foarte mult şi, dacă bugetul familiei mele ar permite, l-aş cumpăra în repetate rânduri. Sigur îmi va fi dor de acesta şi, în perioade favorabile din punct de vedere financiar, l-aş comanda. Balsamul poate fi eficient şi apreciat de podoabe capilare ceva mai puţin rebele decât cea cu care sunt eu "înzestrată".

O picanterie, la final...
Am fost puţin (mai mult) egoistă şi, văzând cât de bun este şamponul, i-am spus soţului meu că îi acord privilegiul de a-l folosi o singură dată (ca să vadă şi el cum e :P). Parcă-l aud strigând din baie: Măi, fata mea, e bun rău ăsta de la Moraz!!!... :))

Sper să vă fie util acest review, chiar l-am scris cu bucurie! Dacă aveţi întrebări, daţi de ştire! :)
Voi reveni cu review-ul uleiului pentru unghii ce aparţine aceluiaşi brand.

Voi aţi folosit produse Moraz? Ce v-ar tenta de pe site?

Vă pupăcesc din zbor (mă tot sâcâie o răceală şi o păstrez doar pentru mine:P)!
Săptămâna să vă fie frumoasă şi veselă!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com