24 iun. 2014

OOTD: Retro style... gives me a smile! :)

Hello, ladies!

Sunt curioasă dacă îmi împărtăşiţi opinia! Are stilul retro un farmec, un mister... simţi că-ţi scapă printre degete tocmai atunci când ai impresia că ştii răspunsul, că înţelegi cu ce te-a cucerit! Feminitate copleşitoare şi, paradoxal, cu discreţie. Aer copilăresc, jucăuş combinat cu o adevărată artă de a jongla cu atuurile seducţiei. Vechi şi, totuşi, mereu de actualitate. Clasic, nemuritor...

De cum am văzut rochia aceasta pe site-ul Sheinside, mi-am zis că vreau să fie a mea! Gând, intenţie, dorinţă împlinite...O consider o alegere inspirată: material bun - cu ţinută, se calcă foarte frumos; e plinuţ ceea ce îl face ideal pentru primăvară târzie şi toamnă timpurie sau chiar pentru zile/seri răcoroase de vară capricioasă. Finisaje realizate cu simţ de răspundere. Linie frumoasă, croială lejeră. Poate fi purtată într-o mie de moduri şi adaptată unor situaţii diverse. Sunt încântată de alegerea mea şi vreau să vă arăt în ce fel m-a inspirat să v-o prezint şi cum m-a îndemnat la joacă. Da, în ciuda negrului predominant, rochia aceasta are spirit ludic - datorită florilor albe stilizate, lungimii şi modelului retro. V-o recomand fără rezerve! Are numai bile albe de la mine... şi, în plus, de la dragul meu drag! :)

Let the show begin! Let's see the fireworks!

Am purtat:

Rochie/Dress - AICI/HERE via Sheinside
Inel/Ring - Forever 21
Sandale random (le cunoaşteţi, sunt deja celebre)








Deja-vu, nu-i aşa?!
 Dacă vă întrebaţi de ce arată mereu în acest fel, vă spun:
când e vorba despre pozat, ţinuta pe care o port, locaţia şi inspiraţia de moment  îmi generează o stare anume - cum s-ar spune, intru în rol! De cele mai multe ori, unele dintre remarcile fotografului sunt hazlii; atunci mă aplec pentru a nu-l vedea pentru câteva clipe, încercând să nu râd, străduindu-mă cu disperare să nu-mi ies din stare! Rezultatul...iată-l!!! :P


Evident, a fost tare distractivă şedinţa foto - în ciuda unor roiuri de ţânţari care ne atacau feroce! :)
Umbrela n-a fost cumpărată "la set" cu sandalele, deşi aşa ar putea părea! Am împrumutat-o de la o prietenă! Cert e că potriveală mai mare nu se putea - asta în condiţiile în care eu i-am cerut o altă umbrelă şi nu ştiam nimic despre existenţa celei ce apare în poze! :))


Îmi doresc mult să aflu părerile voastre... 
Vă place noua mea rochie, aţi purta-o?

Vă mulţumesc pentru vizită, vă aştept mereu cu bucurie!
Vă trimit pupici şi zâmbete!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com