5 ian. 2014

Premiera în 2013... favorit şi în 2014!

Buna, fetelor!

Phhiiii, dupa lupte seculare care-au durat 30 de ani, am reusit sa finalizez postarea aceasta; mi-a dat ceva de furca, dar a fost regizorul incapatanat si nu a vrut cu niciun chip sa simplifice lucrurile! Si dai si lupta pana am ajuns la liman! Este o postare lunga (mi-a rapit ore bune, am lucrat mult la ea; cu cat imi prindeam mai mult urechile, cu atat ma inversunam mai tare), dar nu am vrut sa o scriu in doua parti! S-ar fi pierdut din idee, din farmecul ei;  va solicita ceva rabdare, insa sper sa va fie pe plac, m-as bucura sa simt ca o apreciati!

Am selectat mai jos ceea ce a reprezentat o premiera, o noutate pentru mine in 2013 si, totodata, o preferinta; din diverse perspective! Produse de ingrijire si cosmeticale, provocari, muzica, oameni frumosi, colaborari! Tot ceea ce veti vedea a fost cu exigenta ales, dupa mai multe criterii:
- sa fie aplicat, intalnit, abordat de mine pentru prima data in 2013;
- sa-mi fi placut,  sa mi se potriveasca, sa ma fi impresionat in mod deosebit si sa-mi ramana la suflet!
- sa consider fara urma de indoiala ca acel ceva e dorit in continuare in viata mea, pentru mult timp!

Batai de tobe si sunet de trompete...Sa inceapa defilarea!


CORP SI PODOABA CAPILARA:


- Shower Oil şi Body Scrub - Sabon (review-uri AICI şi AICI);

- Masca pentru păr Apidermin - Complex Apicol (review AICI);

- Anian - Spray Curl Activator (review AICI);

- exceptionalul ulei tratament Moroccanoil (apare mai jos, in fotografia cu creionul auriu - Sephora).


PARFUMURI, DEODORANTE:


- La vie est belle - Lancome (cotropitoare si coplesitoare combinatie de esente; cand il port, sunt non-stop constienta de faptul ca ma inconjoara!).

N.B. N-am rezistat si l-am inclus intr-un colaj cu imagini al primei tinute la care l-am purtat, tinuta de Revelion 2013 (practic, e prima tinuta pe care eu am indraznit sa o prezint pe blog!)...

- antiperspirantul Bourjois şi deodorantul Fleurs de Paris 
(acesta din urma fiind redescoperit, după multi ani...).

TEN:


- loţiunea micelară Bioderma Sensibio 
(n-am gasit nicio poza potrivita, dar sunt convinsa ca o stiti prea bine!);
- gel de curatare Eucerin 
- comanda iHerb (fiecare produs din fotografie a reprezentat o noutate pentru mine);

- crema cu vitamina A - Mebra;
- crema cu extract de melc - Herbagen (review AICI);

- fondul de ten Natural Fix - Radiant (review AICI).

BUZE:


- balsamul de buze Sierra Bees - iHerb 
(vezi foto comanda iHerb, anterior);
- NYX Soft Matte Lip Cream - nuanţa Amsterdam (review AICI);

- rujul Guerlain, 124 Samsara (review AICI).



OCHI:


- mascara Sexy Pulp - Yves Rocher (o cunoasteti foarte bine!);
- mascara Noir G Complete D'Exception - Guerlain (review AICI);


- iluminatorul High Beam - Benefit - grozav produs!

- dermatograful Twinkle light  - Sephora.

UNGHII:


*Cum nu sunt ceea ce se numeste o adevarata pasionata de lacuri de unghii si de manichiura, vreau sa va spun doar cateva detalii ce tin de acest domeniu:

- datorită prietenei mele, Gabriela, am dobândit curajul de a mă înscrie la concursuri tematice de manichiura (pentru unii, asta poate fi o joaca de copil, pentru mine a reprezentat o provocare si un adevarat test de creativitate, rabdare si indemanare);
- am descoperit ca nu tot ce zboara se mananca, "datorita" ojei essence Time of Romance (pe care, totusi, nu o detest :P);


- am descoperit manichiura caviar datorita unei prietene (Multumesc, Maria!), care mi-a imprumutat un set Ciate - Sephora; intreaga blogosfera m-a determinat sa descopar  placerea de a purta galben pe unghii (intr-o doza rezonabila).




EXPERIENTE NOI, OAMENI FRUMOSI, CONCEPTE SI PROIECTE INTERESANTE:


- datorita Alinei Anghel si frumoasei invitatii pe care ne-a adresat-o (mie si familiei mele) am descoperit taramul ciocolatei Heidi pe care, de altfel, o iubeam de mult timp) - ChocoWorld - AICI

- datorita Dianei, Simonei si Cristinei, am descoperit extraordinarul concept numit bookcrossing - AICI

- am participat la campania vALLuntar, minunata experienta, la fiecare pas - AICI

- am raspuns cu bucurie initiativei Alinei lui Brumarel de a lua parte la proiectul celor 10 fete vesele :), "Mega-Concurs: 10 pentru blogosfera"! - AICI


COLABORARI:

- Handmade Sister - m-a sustinut fara ezitare pentru premiile acordate la ziua mea de nastere (AICI), mi-a facut sarbatorile de iarna mai frumoase(vezi AICI)! Toata aprecierea pentru pasiunea, dedicatia si frumusetea omului care este Cristina! Multumesc, draga mea!

- Makeup Shop - m-a sustinut la concursul organizat cu ocazia zilei mele de nastere, mi-a oferit spre testare produse pentru buze NYX (AICI) si mi-a adresat invitatia de a participa la campania de testare a produselor Sleek (AICI).Le multumesc pentru tot, sunt o echipa serioasa si determinata, tanara, open mind si comunicativa!

- echipa Kurtmann - m-a sustinut neconditionat pentru acest giveaway (inca activ pe blog); mi-au oferit posibilitatea de a comanda haine pe care vi le-am prezentat in postarile ootd, in diverse tinute. Le multumesc mult, au facut totul pentru ca aceasta colaborare sa fie frumoasa! Ii multumesc in special Dianei, la care am gasit intotdeauna intelegere, deschidere, atitudine prietenoasa  si comunicare eficienta!

Firmoo - propunerea de colaborare din partea acestei firme in vederea testarii unei perechi de ochelari m-a surprins in mod placut; fara repros a fost cooperarea! Le multumesc frumos!

- Complex Apicol Veceslav Harnaj - campania de testare a produselor pentru par (balsam si masca). Ma bucur ca am avut aceasta oportunitate si le multumesc! (foto anterior)

AUTOCUNOASTERE:

- tăcerea autoimpusa - repausul vocal total (despre care v-am povestit  AICI)!

MUZICA:

- l-am descoperit pe David Garrett, m-am "indragostit" fulgerator de el si de muzica lui! (vezi AICI).

Sunt constienta ca cele mai multe dintre toate acestea nu s-ar fi petrecut daca nu as fi avut sustinerea voastra, a celor ce citesc Lavender Thoughts! Iar cuvantul "sustinerea" exprima foarte multe, in aceasta situatie! 
Va multumesc, fete dragi! Pretuiesc faptul ca imi sunteti prietene!  ♥ ♥ 

Astept impresiile voastre! Poate imi spuneti si daca avem favorite in comun! :)

Va imbratisez!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com