3 ian. 2014

OOTD: My name is Red...Red Jeans

Hello, ladies!!! :)

M-am gândit că v-ar putea fi pe plac să vedeţi o ţinută veselă, colorată, ce trimite cu gândul la cocktail-urile verii! Cu pepene galben, cu zmeură, cu căpşuni, cu ananas! Cu alcool sau fără...voi alegeţi! :) Eu optez, fără ezitare, pentru unul non-alcoolic! 

Într-o postare recentă (aici), îmi exprimam nerăbdarea de a vă prezenta ţinute cu jeanşii şi puloverul sosite chiar în ajunul Crăciunului, tooocmai de la Kurtmann! Jeanşii Pimkie sunt azi în centrul atenţiei! Constat că nu se mai află pe stoc acum încât să pot pune un link, dar puteţi găsi pe site multe alte modele asemănătoare. Preţul lor: 60 de lei. Unul foarte bun!!! Am luat mărimea 40 şi am fost fericită probându-i, îmi vin perfect! Va trebui să ajung la croitoreasă pentru simpla operaţiune de a-i scurta, dar sunt obişnuită - nu-mi amintesc să fi avut vreodată jeanşi la care să nu se impună această ajustare!

Ieri am luat căţel, purcel, copil drag şi fotograf iubit şi le-am propus o ieşire! Am dat o fugă şi pe la pădure şi, pentru câteva clipe, mi-am permis luxul de a-mi imagina că suntem la munte! Nu cred să existe moment în viaţa mea în care să nu-mi fie dor de acesta!

În pădure e alt aer decât în oraş! Deşi aspectul arborilor golaşi era unul fantomatic, ne-a dat o stare bună plimbarea făcută, ne-am relaxat, am chicotit, am salutat copacii-vacă (vechi amici de-ai noştri, numiţi de Dia astfel datorită scoarţei cu pete)...Am făcut fotografiile şi, înfometaţi, am sunat la mama care ne ispitise cu o mămăliguţă fierbinte cu brânză! Oferta era încă valabilă!:)


Mi-era dor de un ootd, se pare că am prins gustul! E ca mersul pe bicicletă! Mmm...şi de aşa ceva mi-e dor, dar trebuie să aşteptăm vreme prielnică! Gata, tac de-acum, să curgă fotografiile...









Eii, de-acum aştept să-mi spuneţi dacă vă plac aceşti jeanşi roşii! Aş fi curioasă dacă voi aveţi o astfel de pereche în garderobă! La mine e premieră!  În mod cert, nu ai cum să treci neobservată purtând pantaloni de această culoare! Îi vad deja în multe alte combinaţii şi chiar îi voi purta cu atitudine! :)

Vă voi citi cu bucurie părerile!
Apropos, voi cum aţi purta această pereche de jeanşi? 
Propuneţi o combinaţie vestimentară!

Pupicei!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


P.S. Nu uitaţi că magazinul online Kurtmann oferă un voucher uneia dintre voiConcursul de AICI este activ pe blog până pe 7 ianuarie!
 

Blog Template by YummyLolly.com