28 ian. 2014

Meloman pentru o zi (40)

Dacă nu am fi avut suflet, ni l-ar fi creat muzica.
                          (Emil Cioran)



Bună dimineaţa, melomani! :)

Duminică dimineaţă. Ianuarie scăldat în soare primăvăratic. Nu vorbesc despre duminica ce tocmai a trecut, aceasta a primit baia de lumină a zăpezii... 

La o cană cu ciocolată caldă, am depănat împreună cu soţul meu amintiri din copilărie şi din adolescenţă. Mi-am amintit astfel de o melodie pe care o ascultam când mergeam în vizită la o bună prietenă. A părinţilor acesteia era iniţiativa  audiţiei în sine, nu a noastră. Însă, vorba lui Sadoveanu, acestea au fost "seminţe ce au înflorit bogat mai târziu"...

Audiţie plăcută!




Să aveţi săptămână uşoară, cu multă energie şi cu zâmbete calde!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


La SoriN se reunesc toţi melomanii, el e iniţiatorul acestei minunate idei de postare.Vă recomand să îi faceţi o vizită, ascultaţi astfel şi alte alegeri muzicale!





 

Blog Template by YummyLolly.com