14 ian. 2014

Meloman pentru o zi (38)

Dacă nu am fi avut suflet, ni l-ar fi creat muzica.
                          (Emil Cioran)


Hello! :)

Nu am fost fan Depeche Mode. Există totuşi o melodie a lor ce mi se lipise de suflet în alte timpuri... Nici nu-mi mai amintesc când am ascultat-o ultima dată; m-am gândit la ea astăzi, pur şi simplu!  

Am ales varianta lyrics, îmi place mesajul versurilor. De altfel, face parte din mine să fiu mai mereu atentă la acest aspect (când vine vorba despre muzică vocală, desigur)!




O zi faină să aveţi!
Vă pup!



Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S.  Dacă veţi da click pe sursa imaginii, găsiţi un mini-articol interesant despre maniera în care un tânăr a transpus numărul matematic PI într-o melodie interpretată la pian!

P.P.S. La SoriN se reunesc toţi melomanii, el e iniţiatorul acestei minunate idei de postare.Vă recomand să îi faceţi o vizită, ascultaţi astfel şi alte alegeri muzicale!


 

Blog Template by YummyLolly.com