10 sept. 2013

OOTD: O rochie alba numita "Dor de vara" / Looking for the summer...

Bună, fetelor!

Timpul e un individ care nu ascultă de niciun fel de rugăminţi, nu se lasă înduioşat sub nicio formă, nu s-a inventat încă nimic care să-l ţină pe loc (între noi fie vorba, sigur are un rost şi acest aspect, oricât ne-am dori noi ca ziua să aibă cel puţin 48 de ore)...

Acesta e motivul pentru care  încerc să vă prezint astăzi cu mai puţine cuvinte şi mai multe imagini ţinuta lejeră, copilăroasă şi girlish (cred eu!) pe care am purtat-o duminică la aniversarea unei Mării energice, funny, puternice, o Mărie de la care eu am avut de învăţat câte ceva despre viaţă, despre self-esteem şi self-preservation!

Dat fiind faptul că am fost nevoită să petrec destul de mult timp în casă în vara ce parcă ni s-a scurs printre degete (ştiţi motivele), nu am putut arăta soarelui arzător rochia mea albă pe care v-am prezentat-o printre darurile primite la aniversarea de 37 de ani. Aş fi avut remuşcări să o las să aştepte până la următoarea vară, orice rochie are răbdarea ei!:))

Prin urmare, m-am adaptat şi am purtat-o cu veselie în următoarea combinaţie...Am zis că voi vorbi puţin, şşşşşşşttt! De-acum, citiţi povestea pe care v-o spun fotografiile!

 
Aahh, era să uit! Încă ceva...Zău că e important, altfel aş fi tăcut! 
Rochiţa, deşi foarte frumoasă, deşi o ador, nu  are o croială care să mă avantajeze - nu sunt atât de planturoasă :)) cum arăt în ea. Am partea mea de vină, mi-o asum,  dar nu în aşa măsură - am primit asigurări şi de la dragul inimii mele care, deşi mă iubeşte mult, are un spirit critic de Fecioară şi ar găsi o cale să-i spună sensibilei Răcoaicei dacă ar fi cazul să îşi facă griji!

M-am jucat puţin şi cu un colaj; unele detalii...Sper să nu denote tendinţe narcisiste!:))


Cam atât am avut de spus şi de arătat... Sper să vă fie pe plac! 
Aştept părerile voastre în secţiunea comentarii; sunt binevenite şi criticile constructive! Chiar mi-ar plăcea să aflu cum aţi purta voi  această rochie albă...posibile combinaţii!

Şi o întrebare de mâţă curioasă : cum arată ultima rochie pe care aţi îmbrăcat-o?:)

Pe curând, dragele mele!
Vă mulţumesc pentru faptul că mă citiţi!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts






 

Blog Template by YummyLolly.com