17 sept. 2013

Meloman pentru o zi (25)

Cum să-ţi explic ce este muzica, dacă nu-ţi este de-ajuns că o auzi, dacă nu eşti pregătit să te laşi copleşit de ea?
(Antoine de Saint-Exupery)
Hellooo! :)

Am avut (şi, în continuare, mă pot "lăuda" că am şi voi avea :P) zile foarte agitate. Muzica trupei Evanescence, ascultată la volum mediu spre ridicat,  îmi pare a fi ca o purificare.
Sper să fie şi pe placul vostru alegerea mea de azi - influenţată mult de starea de spirit!


Vă pup şi vă doresc să aveţi zile liniştite, de toamnă blândă, molcomă! :)
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
P.S. La SoriN se reunesc toate melodiile melomanilor, el e iniţiatorul acestei minunate idei de postare...Vă recomand să îi faceţi o vizită, ascultaţi astfel şi alte alegeri muzicale!



Recomandare pentru bloggeri Dacă doreşti să participi,  publică pe blogul tău  o melodie preferată de care tocmai ţi-ai amintit şi vrei să o împărtăşeşti cu noi şi înscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!
 

Blog Template by YummyLolly.com