29 sept. 2013

NOTD: My only OPI - Got The Blues For Red



Bună, fetelor!

Ce faceţi voi?Aţi simţit că v-aţi odihnit în acest weekend? La mine era loc şi de mai bine dar nu mă plâng!

A trecut cam multişor de când v-am prezentat o ojă. Să remediem zic! E timpul să ne facem manichiura.

Nu am fost niciodată tentată şi nici dispusă să aloc sume mari de bani pentru achiziţionarea unei oje. Pur şi simplu, aşa simt şi gândesc eu în această privinţă! Se schimbă treaba când vine vorba despre un fond de ten, de exemplu!:)) 

Astfel stând lucrurile, în cutiuţa mea cu lacuri de unghii sălăşluieşte o singură ojă OPI. Şi nu, nu se sperie aşa,  de una singură, au primit-o frumos celelalte surate şi nici ea n-a venit cu fiţe! Este vorba despre Got The Blues For Red. Am primit-o în dar în  luna martie a acestui an; mi-am dat seama că am purtat-o foarte puţin pentru cât de frumoasă este!

Topul Stradivarius luat de pe Kurtmann.ro,  top cu peplum pe care vi l-am prezentat recent aici,  mi-a adus-o în minte.  Apropos, îmi exprimasem speranţa de a vă arăta o fotografie purtându-l,  să ştiţi că m-am ţinut de cuvânt, am un update la acea postare!

Mi-am demonstrat mie însămi, în timp, că pot cocheta şi cu manichiurile  cu model (cu condiţia să am dispoziţie şi/sau motivaţie);  îmi plac şi le admir când sunt realizate şi purtate de fetele talentate dar, pentru unghiile mele, favorite rămân manichiurile simple, cu lac de unghii mat!

E timpul pentru fotografii, sper să vă fie pe plac nuanţa frumoasă şi expresivă de  bordeaux!
Poate vă întrebaţi de ce se văd picături de apă  pe unghii...am făcut pozele imediat după ce mi-am ţinut mâinile sub apă rece pentru a mă asigura că s-a uscat foarte bine oja!




Vedeta postării, în carne şi oase  în binecunoscuta sticluţă, în toată splendoarea ei!


Sper că vă place manichiura de azi! 
Mâţa curioasă din mine vrea să ştie:

Voi aveţi vreo ojă OPI?:)
Cu ce v-aţi colorat  unghiile ultima dată?

Vă pupăcesc! 
O duminică minunată vă doresc!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Fetelor, mâine e ULTIMA ZI când veţi avea posibilitatea să vă înscrieţi la acest concurs
De câte ori vi se oferă astfel de şanse, astfel de premii?! 




 

Blog Template by YummyLolly.com