25 iun. 2012

Ingrijirea cu apa florala de musetel roman



 Folosesc apa de musetel in mod constant,de cateva luni incoace.Am cumparat-o initial pentru a-mi prepara un demachiant bifazic (cu pretiosul meu ulei de migdale dulci),iar de atunci o gasesc a fi de neinlocuit.Cum imi mai este de folos:
  • am transferat cei 100 ml intr-un recipient cu pulverizator si am astfel un tonic calmant pentru tenul meu mixt,pentru gat si decolteu.
  • il pulverizez pe ten inainte de aplicarea oricarui ulei vegetal.Vezi aici mai multe despre aplicarea uleiurilor.
  • calmeaza foarte bine iritatiile.Cu ajutorul unei dischete din bumbac,l-am aplicat pe linia genelor atunci cand am avut o iritatie dureroasa (in 2-3 zile n-a mai ramas nicio urma).In prezent,ma lupt cu o raceala urata.Dar reusesc sa calmez pielea din jurul nasului cu apa de musetel (dupa care aplic putin ulei de cocos).
  • calmeaza si racoreste pielea dupa expunerea la soare.
  • calmeaza pielea inrosita dupa epilare.
  • igiena intima.

Apa de musetel are proprietati calmante,nu irita,nu sensibilizeaza,nu este toxica si nu are contriandicatii.Hidrolatele (apele florale) sunt obtinute prin distilare cu aburi a florilor si contin esenta plantei (intr-o forma mai usoara decat uleiurile esentiale).

Ingrediente: hidrolat din flori de musetel (aqua chamaemelum nobile) organic
Tara de provenienta: Franta.
Aspectul: lichid clar, miros proaspat floral. 
Utilizare: ca atare, nediluat, direct pe piele, sau inclus in compozitii cosmetice la faza apoasa in proportie de 10-90%.
Pastrare: dupa deschiderea recipientului se pastreaza la frigider, si trebuie consumat in aproximativ 30 zile, dupa care incepe sa-si piarda din proprietati.
Feriti de caldura de peste 22°C, temperatura ideala de pastrare este de 15°C chiar si inainte de deschiderea recipientului.


  Costa putin (12 lei/100ml),eu o achizitionez de la Kzarinne,dar o puteti gasi pe orice site care comercializeaza produsele MAYAM.


    Pe curand!



 

Blog Template by YummyLolly.com