2 iul. 2012

O sa fiu aici curand...


...iar pana atunci am nevoie de putin ajutor din partea voastra.Dupa cum stiti,am plecat din tara si incet,incet ma asez la locul meu.Intentionez sa trec zilnic si pe aici,asa ca ajutati-ma sa sparg gheata.Iata cateva subiecte pe care le am in minte:
  • review PureTouch 3 in 1 All You Need: primer,fond de ten si blush (m ales o nuanta dementiala!),toate produse minerale.
  • parerea mea despre BB Cream-ul Garnier.
  • cateva impresii despre  Bioderma Photoderm Max.O sa va spun care este preferatul meu.
  • parfumul unui nou inceput (nu va spun inca despre ce e vorba).
  • detalii despre locul in care ma aflu (Bilbao,nordul Spaniei).

Daca mai am ``datorii`` in ce priveste anumite subiecte de discutie,va rog sa-mi amintiti.


 Cam atat deocamdata.Pe curand!






 

Blog Template by YummyLolly.com