2 nov. 2011

OCTOMBRIE:preferinte si dezamagiri (+concurs)

   Hello!


Octombrie a fost o luna in care m-am bucurat din plin de produsele pe care le aveam deja,dar si de unele noi.In cosul preferintelor se afla produse pe care vi le-am mai aratat,cum ar fi Brevoxylul,crema anticelulitica de la RoC,uleiul de argan sau rimelul MaxFactor 2000 Calorie.Au ramas in topul preferintelor si in luna octombrie si cred ca vor ramane mult timp de acum inainte.
  Printre produsele noi testate&placute se numara demachiantul si crema de maini de la Cosmetic Plant,deodorantul Dove Minimising,serul pentru volum de la Avon si parfumelul Nightwish (Les Essences d`Amelie).


Gelul de curatare de la Anian se afla si el printre preferatele mele,alaturi de gelul de dus Anian,ambele cu proprietatile antioxidante ale fructelor de goji si rodie.


Ce este in acel saculet pe care scrie Iriscup?Ei bine,e un non-cosmetic,dar mi-am permis sa-l pun in cosul preferintelor,intrucat reprezinta o noutate si totodata ceva de care nu o sa ma pot desparti mult timp de-acum inainte.E vorba de cupa menstruala,iar parerea mea despre aceasta o veti putea citi in curand,pe blogul Alinei.



  Fara indoiala,crema preferata  pentru ingrijirea  tenului este Vanishing Cream de la Lush.








 Daca ar fi sa fac un top 3,in imagini ale preferatelor lunii,acesta ar fi:






   De ce ultimele doua au fundite?Mai aveti putina rabdare...

    Cat despre dezamagirile lunii...avand in vedere ca am folosit multe produse pe care le aveam deja,nu am avut su[rize neplacute.Singurul cosmetic cu care nu am putut lega o ``relatie`` a fost crema contur ochi de la Cosmetic Plant.Imi place textura,mirosul,consistenta.Insa,dupa aplicare ochii imi lacrimeaza usor,dupa care ma ustura coltul exterior al ochilor.Nu i-am putut face o poza separata,pentru ca am daruit-o altcuiva care si-a exprimat dorinta de a o avea (Tamara,crema e in drum spre tine).



Asa cum poate v-ati obisnuit deja,cu fiecare astfel de rubrica incepe si un mini concurs.Premiile acestui concurs sunt cele cu fundite,mai exact:laptele demachiant si crema de maini de la Cosmetic Plant (produsele vor fi cumparate de mine) si crema tratament anticelulitic de la Roc (crema existenta in ```stocul`` personal)
Astfel,vor fi doua premii:
1.Crema anticelulitica RoC va fi daruita pentru cel mai interesant,original raspuns (asa cum v-am obisnuit).

2.Demachiantul si crema de maini Cosmetic Plant vor fi ale celui pe care Random il va alege (deci prin tragere la sorti.


Iata intrebarea concursului:


Care este cel mai frumos si emotionant lucru care vi s-a intamplat pana acum?Poate fi vorba de un eveniment,un cadou,o calatorie sau o poveste.Apreciez randurile scrise din memoria sufletului,dar corect gramatical si...in limba romana.
  Cred ca aceasta intrebare poate fi un exercitiu placut pentru toata lumea,ar fi frumos sa ne oprim din rutina zilnica si sa ne acordam un ragaz,gandindu-ne si la acele lucruri frumoase care ne-au emotionat candva.Va asigur ca toate raspunsurile vor fi citite,de fapt...abia astept!
Aveti la dispozitie 7 zile,incepand de astazi,pana pe 9 noiembrie.In data de 10 noiembrie voi anunta cei doi castigatori.Pentru ca nu obisnuiesc sa cer adrese de email,v-as ruga sa va notati undeva participarea la acest concurs si sa reveniti pe blog pentru a vedea daca voi sunteti unul dintre castigatori.Voi alege mai intai castigatorul premiului principal,pe baza raspunsului,dupa care acesta va fi scos din lista ce va fi randomizata.Astfel,cele doua premii nu pot ajunge la aceeasi persoana.
  Ca in orice concurs,exista si o serie de reguli:
1.Sa ma urmariti prin GFC,gadgetul arata asa:
2.Sa dati like paginii blogului de pe Facebook.
3.Sa raspundeti la intrebarea concursului:Care este cel mai frumos si emotionant lucru care vi s-a intamplat pana acum?

Primiti cate o intrare in plus pentru urmatoarele actiuni:
4.Dati share acestei postari pe facebook/twitter (1 intrare).
5.Scrieti pe blogul vostru despre acest concurs,incluzand pozele premiilor (1 intrare).


 Pentru ca lucrurile sa se desfasoare intr-o ordine favorabila tuturor,va rog sa va inscrieti completand formularul de mai jos.Nu accept inscrieri in comentariile acestei postari.


   Pe curand!


 

Blog Template by YummyLolly.com