29 nov. 2011

Lucky me!



   Si pentru ca am ravnit la un mic coltisor din raiul ojelor Catalinei,am avut sansa de a castiga la ea pe blog un giveaway.Cred ca febra culorilor pe unghii ma cuprinde incet-incet si eu...o primesc voioasa.Iar daca ieri mi-am promis ca o sa incep un proiect (nu o sa-mi mai cumpar cosmetice decat atunci cand am nevoie),acest lucru nu cred ca o sa se aplice si la oje.Explicatia?Am descoperit Flormar in orasul meu si pana nu-mi satisfac lista cu itemii adunati de-atata timp...nu ma las si pace.

Am primit 6 lacuri de ungii,plus unul auriu de NailArt.Am fost incantata sa descopar cateva randuri dedicate mie si doua suprize vesele (bratarile le-am purtat ieri la serviciu si mi-au facut ziua mai frumoasa).
  De asemenea,am mai primit si un ulei pentru unghii.Ar fi primul produs specific ingrijirii unghiilor,anterior folosind doar ulei caldut de masline.
  Multumiri Catalinei pentru suprize!










 


  
  Desi am deja cateva preferinte,cum ar fi cea de la Alix Avien,Gabrini si cea mov de la Golden Rose,o sa vi le arat pe toate,pe unghiute,intr-o postare viitoare.Mica mea colectie a atins astfel cifra 30,desi mai am cateva ratacite prin casa parintilor mei.



     Va intereseaza sa vedeti o nuanta anume din cele prezentate?


Pe curand!





 

Blog Template by YummyLolly.com