2 aug. 2015

OOTD: Un altra te...:)

Hello, ladies! :)

Nu mai vorbesc cu voi doar în gând, aşa cum am făcut la ultimele postări. Acum spun cu voce tare! Şi e aşa de bine!!! Ştiind că trebuie să reiau glăsuirea în mod treptat, soţul meu chiar îmi spunea: Easy, easy! Uite, tu vorbeşti şi râzi totodată, trebuie să faci asta pe rând!... Am replicat cu hotărâre că asta ar implica să nu mai fiu eu şi nu doresc asta. 

Hehee, vorba lui Tudor Chirilă: Astăzi m-am întâlnit cu vocea mea! Ar fi putut fi un titlu pentru postarea aceasta. Ca şi cel sugerat de fotograf, stelist înfocat: Forza Steaua!... V-aţi prins că făcea referire la culorile echipei sale!

Am ales să dau un alt titlu totuşi... influenţată de gândul că efortul repausului vocal total m-a schimbat într-un fel (cu toate că-s tot eu, cea veche!) - o astfel de experienţă nu are cum să nu te schimbe măcar un pic; de asemenea, inspirată de faptul că răbdătorul şi iubitorul meu fotograf m-a privit fiind suprins în mod plăcut de look-ul de azi şi, cu zâmbet, a remarcat: Parcă eşti o alta!... Doamnelor şi domnişoarelor, e chiar indicat ca măcar din când în când să le părem a fi diferite partenerilor noştri, să le captăm interesul şi în alt mod, să punem în valoare atuurile noastre folosind o altă lumină, să ne reinventăm!

Câteva detalii despre ţinută şi elementele acesteia, apoi vă las cu pozele! 

Mă aflu la o primă colaborare cu magazinul online Adona. Răsfoind printre rafturi, veţi descoperi că oferta acestui site cuprinde articole vestimentare şi genţi (unele din piele naturală, altele din piele ecologică). Mi-am acordat răgazul pentru a studia minuţios înainte de a face o alegere! În cele din urmă, m-am oprit asupra genţii Chloe, având certitudinea că forma, mărimea şi stilul acesteia rezonează cu aspectul meu fizic şi cu personalitatea mea! Cum există şase opţiuni în ceea ce priveşte culoarea acestei genţi, la alte deliberări am purces... Pune o fată Rac să aleagă între verde mint, albastru royal,  bleumarin, negru, alb, roşu şi... să vezi iureş! 

Geanta aleasă a ajuns la mine în 24 de ore. Într-o cutie mare din carton, într-un  săculeţ din material textil, în stare şi în formă impecabilă, arătând ca o bijuterie, cu finisaje fără cusur. Din punctul meu de vedere, e chiar mai frumoasă decât reiese din pozele de pe site. Are închidere cu capsă magnetică şi două fermoare laterale, un singur compartiment încăpător dotat cu buzunar dublu pentru telefon şi încă un buzunar cu fermoar. La exterior, pe partea din spate, are un alt buzunar cu fermoar.

Faptul că există pe pagină şi fotografii în care geanta este purtată şi de către alte persoane e un aspect extrem de util pentru clienţii magazinului, pentru mine a avut chiar rol hotărâtor. Mai mult, merită să menţionez că echipa de marketing Adona ştie cum să aducă zâmbete pe chipul unei fete apelând la elementul-surpriză! Mă aşteptam la o geantă chic, dulciurile şi citatele inspiraţionale m-au prins cu garda jos...

Că tot veni vorba despre culori şi nuanţele lor, m-a atras ca un magnet acest albastru electric al tricoului Piazza Italia pe care l-am ales de pe Kurtmann. Nici nu ştiam că îmi complimentează tenul, părul şi ochii în aşa măsură! Materialul său e bumbac 100%, moale, plăcut şi răcoros. O altă alegere pe care o consider inspirată!

Am construit ţinuta în doi timpi şi trei mişcări, ştiind prea bine cum vreau să arate! Nu mi se întâmplă frecvent asemenea minune! :)


Am purtat:

Geantă /Bag via Adona - click AICI / HERE
Tricou / T-shirt Piazza Italia - click AICI / HERE, pentru diverse alte modele










Aţi observat că au fost schimbate sandalele? Din poza asta aşa reiese! 
Bonus: starea de spirit de la şedinţa foto! Joacă, atitudine, zâmbete, relaxare...






Alte elemente ale ţinutei:

Sandale/ Sandals Pull ad Bear via Kurtmann
Pantofi Oxford/Oxfords Dasha
Eşarfă Orsay - primită în dar de la Găbiţa
Cercei handmade - primiţi în dar de la Alina Anghel
Brăţară - primită în dar de la Ioana - Trăistuţa cu zale

Sper să vă fi transmis voie bună şi să vă inspire această postare - într-un fel sau altul!
Impresiile voastre sunt  aşteptare cu mare nerăbdare!

Vă pup, vă trimit zâmbete şi vă doresc să aveţi o săptămână excelentă!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com