27 aug. 2015

OOTD: Red hot chili peppers

Bună, fete cucuiete! :)

Heheeii, o fustă e vedeta postării de azi! Şi nu e una oarecare... Fusta aceasta e precum o zvârlugă de fată. Are zvâc! Prin culoarea vibrantă a ardeiului iute, prin ocheadele pe care le aruncă în mers, prin atitudine, prin personalitatea cu care se prezintă.

Materialul din care e confecţionată nu e unul preţios. E un poliester plinuţ - cade cu greutate şi, totodată, are fluiditate datorită croielii clasice, feminine şi care avantajează multe tipuri de siluete.

Mărturisesc că nu această variantă cromatică a fost prima mea iubire! Cealaltă nuanţă disponibilă pe site mi-a furat inima, dulce şi pastelată cum e! Din păcate, pentru mărimea XL a aceleia corespund "doar" 74 de cm în talie şi m-am temut că ar putea să-mi fie fixă! 

Nu ignor realitatea (cum aş fi fost tentată să fac într-o altă perioadă a vieţii)... am dorit să merg la sigur, să trag lozul câştigător şi am ales-o pe aceasta care e ca o flăcăruie în zbor! 76 de cm în talie corespund mărimii L a variantei roşii a fustei. Asta e de mine, aşa mi-am spus! A fost, cu certitudine, decizia înţeleaptă şi inspirată! Deşi roşul nu mă lasă indiferentă, se regăseşte printre puţine dintre piesele vestimentare pe care le am aşa că fusta asta şi-a câştigat locul în garderoba mea încă de când am plasat comanda pe site-ul SheIn!

Vă las să vedeţi pozele... Sper să vă placă!

Am purtat:

Fustă / Skirt - click AICI / HERE




























Alte elemente ale ţinutei:

Tricou Zara/ Zara T-shirt via Kurtmann
Colier Pimkie / Pimkie Necklace via Kurtmann
Sandale / Sandals via Fashion Up
Geantă / Bag - a gift from Stella 

Fotografiile sunt meritul unei zâmbăreţe şi luminoase domnişoare pe care am avut plăcerea să o fotografiez pentru o postare ce a apărut pe blog în urmă cu câteva luni! Vă amintiţi de Miruna purtând un sacou alb?! 

Miru, eu şi "fotograful oficial" îţi mulţumim!!! 


Fetelor, mâţa curioasă din mine vrea să ştie: în dulapul vostru se află vreo fustă roşie?
Vă aştept cu mare drag feedback-ul!

Pupiiiici!
Ilda
Lavender Thoughts to you









 

Blog Template by YummyLolly.com