17 ian. 2015

Concurs Solaris - Belşug din natură - ÎNCHIS

Bună, fete dragi!!!

Vin cu o veste grozavă care vă va încânta, aş fi în stare să pariez pentru asta! De altfel, această veste reprezintă o confirmare a unei dorinţe pe care o aveam încă de la momentul la care am primit minunatele produse de la Solaris. V-am povestit aici despre ele, stând împreună la un ceai - în mod sigur vă amintiţi! 

Cum m-am simţit răsfăţată primindu-le în dar şi bucurându-mă de ele, mi-am dorit să aveţi şi voi şansa aceleiaşi bucurii! Propunerea primită ieri din partea reprezentantei acestei firme a venit în întâmpinarea gândului meu! :) Un motiv în plus pentru a le adresa mulţumiri!


Fără a spori suspansul, vă prezint produsele pe care le puteţi câştiga 
înscriindu-vă la concurs:


- Ulei de argan Longevita - 10 ml
- Ulei de cocos Solaris - 40 ml
- Ulei de migdale dulci Solaris - 100 ml

Cu uleiul de argan eu n-am avut experienţe pozitive dar, mărturisesc, nici nu mi-am făcut un scop în viaţă din a mă împrieteni cu el. De precizat că nu am testat/folosit uleiul de argan Longevita, de aceea vă recomand să citiţi impresiile exprimate de colegele mele din blogosferă în cadrul articolelor lor. V-aş putea oferi mai multe recomandări, dar mă voi opri la două pe care le-am remarcat în mod deosebit: aici - la Adina şi aici - la Aurora.

În postarea menţionată iniţial,  v-am relatat despre modul în care utilizez eu uleiul de cocos. Faptul că am devenit dependentă de el şi că nu rezist să nu-l am în casă, spune multe! La uleiul de cocos Solaris, pe lângă binecunoscutele calităţi ale acestui produs, am remarcat fineţea texturii şi o aromă suavă! Bonus, deloc de neglijat: faptul că vine depozitat în borcan de sticlă!

Uleiul de migdale dulci e un prieten de nădejede pentru îngrijirea unghiilor şi a cuticulelor, pentru sănătatea şi frumuseţea acestora! E un fapt confirmat...


Acum, iată ce aveţi de făcut pentru a vă înscrie:

1. Like paginii de Facebook Solaris - Belşug din natură - AICI (cerinţă obligatorie)

2. Like paginii de Facebook Lavender Thoughts - AICI (cerinţă obligatorie)

* Primiţi câte o şansă în plus dacă:
- îmi urmăriţi blogul prin GFC;
- susţineţi promovarea acestui concurs printr-un share pe Facebook (asiguraţi-vă că este publică distribuirea!).
 Sunt opţionale aceste două cerinţe!


Comentariul pe care îl veţi lăsa la această postare va conţine:

- Numele cu care aţi dat like pe Fb

* Numele cu care mă urmăriţi prin GFC  - indiferent dacă sunteţi follower vechi sau nou 
Linkul de share
(pentru a primi şansele în plus anunţate)

Termen limită: 31 ianuarie 2015 (inclusiv)! Câştigătoarea va fi aleasă prin Random. org şi va fi anunţată chiar în cadrul acestei postări (la care voi face un update).

În cazul în care vă întrebaţi dacă vă puteţi înscrie pe mai multe bloguri la concursul sponsorizat de Solaris, răspunsul este afirmativ! :) Jucaţi-vă şansa! 

Dacă aveţi vreo nelămurire, lăsaţi un comentariu, scrieţi-mi un mail sau contactaţi-mă pe Fb!


Sper să primiţi concursul cu acelaşi entuziasm cu care este organizat, 
iar aceasta să se reflecte în numărul de înscrieri! 
Eu şi Solaris vă aşteptăm cu drag!

Mulţi pupici şi zâmbete! :)
Ilda
Lavender Thoughts to you

UPDATE

Încă o dată, adresez mulţumiri echipei Solaris pentru această frumoasă colaborare!

Fetelor, vă îmbrăţişez pe toate şi vă mulţumesc pentru participare! Vă aştept şi pe viitor la alte concursuri pe care le voi organiza pe blog sau pe pagina de Fb! 
Chiar am "în cuptor" încă o surpriză, veţi afla curând despre ce este vorba!

Mr. Random a ales un număr din listă...


 ... iar câştigătoarea este:





Felicitări, Corina Cosa!!!

Îţi doresc să foloseşti cu bucurie produsele Solaris! :)
Aştept datele tale (numele complet, adresa şi nr de telefon mobil) 
pentru a le comunica sponsorului!




 

Blog Template by YummyLolly.com