5 aug. 2014

OOTD: Un top galben chic, un splendid colier - ambele Zara

Bună, fete dragi! :)

Duminică, mi-am rugat răbdătorul şi iubitorul soţ să meargă cu mine pentru a poza frumuseţile ultimei comenzi date la Kurtmann. Aveam în minte mai multe combinaţii vestimentare. Dorind să facem şi o plimbare, am ales una comodă,  dar chic - consider eu!

Până la destinaţie, evenimente ce nu  îşi au locul în postarea asta au generat reflecţii asupra faptului că fiecare clipă de viaţă trebuie apreciată la reala valoare, trebuie trăită cu intensitate, cu bucurie. Viaţa chiar e un dar de preţ, nu sunt simple vorbe! Nu voi insista acum asupra subiectului, poate îl voi dezvolta într-o altă postare. Dar am ţinut să menţionez, măcar în treacăt! Poate cuiva - cine ar putea şti - îi este de folos acum, nu mai târziu, să mediteze măcar puţin asupra acestei teme atât de importante.

Revenind la un ton mai vesel, după şedinţa foto, plimbarea a fost completată de o savuroasă îngheţată Betty Ice. Mică pentru părinţi, mare pentru copil! Invers proporţional cu greutatea!:)) Cred că vi se pare firesc! Dacă ar fi existat posibilitatea asta, eu aş fi ales în ton cu ţinuta mea: lămâie pentru că aroma ei e inegalabilă în prospeţime; tonicul fistic şi pepene galben pentru savoare!

Vă spun sincer, mi-au dat bună dispoziţie compania, plimbarea, desertul răcoritor şi, nu în ultimul rând, ţinuta purtată! Acum, să fim oneste, ce femeie nu se simte bine când observă privirile admirative ale celor întâlniţi, când primeşte complimente din partea partenerului ei?!

Cum vă spuneam şi în postarea "la cald" (aici), tricoul galben are un material fin şi diafan, spumos! O ardeleancă ar zice: mi-e drag să-l port de numa-numa! Şi ştiu că acest feeling va fi de durată. Despre colier, voi spune doar că e superb, cuvintele sunt de prisos... El te poate vrăji dintr-o simplă privire, nu are nevoie de alte prezentări. Dacă sunt pe gustul şi pe stilul vostru, vi le recomand cu căldură!


Am purtat:
Tricou Zara - click  AICI
(este încă pe stoc chiar mărimea M, cea pe care am luat-o şi eu)
Colier Zara 
(nu se mai află pe stoc, dar puteţi găsi  AICI  modele diverse: 
Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius)
Plic: La Muse Chic
Pantaloni, sandale: local store









Pentru voi, fete dragi mie!  ♥ ♥ 
Lavandă pentru fetele Lavender Thoughts!


Asta e tot pentru azi... Nu uitaţi, dragelor: impresiile, sugestiile, întrebările  voastre sunt primite cu multă bucurie! Prin urmare, le aştept  -  întotdeauna! 
Purtaţi galben (aduce un tonus fantastic) şi... bucuraţi-vă de viaţă! :)

Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com