23 aug. 2014

Jurnal de vacanţă în imagini - Grecia, Halkidiki (3)

Bună, dragele mele! :)

Mi-am dat seama că ne prinde toamna (căci ea începe să câştige teren în mod alarmant) şi că e cazul să accelerez puţin cu postările despre Grecia (aceasta este antepenultima). Oricum am o listă luuuungă de articole pe care îmi doresc mult a le scrie şi, vă spun sincer, mă întreb cum şi când!

Cu cât mai puţine cuvinte, respectând ideea iniţială ce se reflectă şi în titlu, vreau să mă opresc astăzi asupra unei singure categorii de poze: Apusuri şi inimi am numit-o eu!

Cele mai multe dintre fotografii sunt făcute pe plaja noastră din Ouranoupolis - orăşelul în care am fost cazaţi, după cum v-am spus în postările precedente! Nu am prea multe de menţionat şi cred că nici nu vă vor ridica întrebări, le-am ales pentru simplul fapt că îmi plac,  îmi sunt dragi pentru că reprezintă amintiri foarte frumoase! Îmi transmit o stare bună şi aceasta este ideea-intenţie pentru care am decis să le postez...

Enjoy, girls! 

Nu ne-am fi lăsat duşi de pe plajă... Era magică şi liniştitoare lumina asfinţitului!

Diuca e aici desenată precum omuleţul lui Gopo! :))

Simt răcoarea valurilor şi zbuciumul lor când privesc poza asta...


E-atât de liniştitor să priveşti cum se retrag valurile şi cum firicele de nisip 
pleacă împreună cu ele de sub degetele tale! 
Apropos, n-am găsit niciun fan pentru oja neon cu care am considerat să-mi decorez unghiile în vacanţă! :))

Fascinant şi hipnotic să priveşti acest du-te-vino al apei, la mal, ca într-un dans!

Inimă şi de la dragul meu! :)

Un spectacol al desăvârşirii naturii...

Se însera când am pregătit sticluţa cu amintiri...

La o plimbare de seară... se pare că eu dormeam deja! :P

Ne-a surprins în mod plăcut prezenţa şi imaginea unui tricolor arborat 
la marginea unei şosele din staţiune...

Dacă vă era dor de Dia... şi ale sale jocuri!



Îmi place să surprind pescăruşii în zbor... schimbă şi animă un astfel de decor!

Se vede în depărtare Turnul din Ouranoupolis... :)

Dacă a fost plăcere şi relaxare postarea, înseamnă că şi-a atins scopul! :)
Sper că weekendul va fi după dorinţa voastră!
Vă pup şi vă îmbrăţişez, fetelor!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com