2 nov. 2014

OOTD: Despre fuste cu aer copilăresc, despre suflet de copil, despre cărţi şi case ale copilăriei. Bonus: un zâmbet!

Bună, fete dragi! :)

În urmă cu aproape două săptămâni, vă prezentam bucuroasă conţinutul unui colet de la Kurtmann . Vântoasa din weekend-ul trecut m-a împiedicat să ies la pozat - s-ar fi impus ca, în permanenţă, să fiu cu o mână pe fustă şi alta în coama rebelă; în plus - şi deloc de neglijat - my name is... Degerila (a se citi cu accentul corespunzător!).

Cum ţinuta pregătită are un aer şcolăresc, îmi pregătisem ca recuzită o carte, visam eu să citesc pe o bancă, scenarii, bla-bla... Citiiiiit?! Vise de şcolăriţă! Cine credeţi că dârdâia pe lângă mine spunând că trebuie să ne grăbim, că trebuie să-mi pun pe mine paltonaşul, că asta nu e vreme de pozat?! Chiar el, "Fotograful". Da, da! Bine înfofolit şi încheiat până la gât la jacheta lui - comandată tot la Kurtmann. Apropos, vă amintiţi că a fost de acord să facă pe fotomodelul - aici?! 

În ceea ce priveşte cărţile, printre ultimele citite se află una de la care aveam mari aşteptări şi care a confirmat, ba chiar a întrecut nivelul la care credeam că se situează!
- Casele vieţilor noastre - cartea aceasta a apărut la Editura Humanitas şi este un proiect iniţiat de arhitect Gabriela Tabacu. Personalităţi precum Andrei Pleşu, Gabriel Liiceanu, Ana Blandiana, Horia Roman-Patapievici, Barbu Cioculescu şi mulţi alţii redau cu har, cu haz şi cu condei amintiri despre "casele vieţilor lor" şi despre experienţele fundamentale care îi leagă de acestea. Are o atmosferă aparte întreaga carte, te transportă în lumi diferite pe care le priveşti cu ochi măriţi de uimire, în altele te regăseşti, la fel de mirat; pe mine m-a fermecat fiecare pagină, m-a determinat să fac un exerciţiu de introspecţie şi să evoc cu mine însămi, cu un oftat, casele vieţii mele!

Prima casă ce ocupă un loc maaare-mare în inima mea este casa bunicilor, casa primilor zece ani ai vieţii mele. Poate că vă voi povesti într-o bună zi despre ea! Se pare că am păstrat destul de mult din sufletul meu de copil căci îmi plac tare mult fustele ce au aer copilăresc, mă simt foarte bine purtându-le şi chiar împrumut de la ele parte din incul specific acelei vârste! Temperamentul şi spiritul meu ludic vin să întregească acest sentiment plăcut!

Fusta-vedetă a postării face parte din categoria menţionată mai sus! Deşi de culoare neagră, e veselă datorită printului păsăresc, croielii şi lungimii! În plus, are un sistem de închidere cu detalii feminine, delicate: trei năsturei mititei, fiecare făcând pereche cu câte o gaică din elastic rotund. Mi-e tare dragă fusta asta şi mă bucur să o am în garderobă! 


Am purtat:
Fustă Pull&Bear via Kurtmann - AICI
Cămaşă denim Xside
Pulover - local store
Botine Fullah Sugah via Miniprix
Geantă Guess









Voi obişnuiţi să purtaţi astfel de fuste? Vă reprezintă, 
sunt în acord cu temperamentul şi cu stilul vostru vestimentar?

Diverse modele de fuste puteţi găsi la Kurtmann în secţiunea dedicată lor, AICI
Am văzut două fuste Zara care mi-au rămas la inimă! Spuneţi voi dacă nu-s foarte frumoase!!!


Fetelor, vă pup şi vă îmbrăţişez!
Să aveţi o săptămână uşoară şi energie pentru tot ceea ce vă propuneţi!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Acum, pentru amuzament!

Copiii de vârstă mică îşi imaginează că dacă se ascund şi nu te văd... 
nici tu nu îi vezi! :))

Cea mai reuşită dintre nenumăratele încercări de a face să pară, într-o poză, 
că nişte frunze zboară graţios în jurul meu! :))




 

Blog Template by YummyLolly.com