18 nov. 2014

Meloman pentru o zi (52)

Bună dimineaţa! :)

Revin, după ceva timp, cu această rubrică de care n-am uitat nicio clipă! Interesant e faptul că, de data aceasta,  nu muzica m-a chemat ci poezia!

În urmă cu ceva timp, am găsit într-o postare a Ramonei, aici, o poezie pe care nu o ştiam. De Marin Sorescu scrisă.  M-au fermecat acele versuri şi mi-au tot revenit în minte de-atunci. 

Cum nicio melodie nu-mi părea azi a fi potrivită pentru a mă opri la ea, mi-a venit ideea de a căuta poezia cu pricina - sperând să existe un video pe care să ruleze textul, având fundal muzical. Surpriza a fost să descopăr că există o melodie pusă pe aceste versuri. Angela Similea  o cântă. N-aş putea spune că mă dau în vânt după piesa asta dar versurile...  versurile sunt acolo! :)


Dacă sunt probleme cu vizualizarea videoclipului, aveţi link AICI!


Voi ştiaţi poezia lui Sorescu? Dar piesa Angelei Similea?

Vă invit să îi faceţi o vizită şi lui  SoriN, la el se reunesc marţea toţi melomanii!
Zi frumoasă tuturor! :)

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com