16 mar. 2013

Last months HAUL...(1)

Buna, fete dragi!

Azi m-am mobilizat cu greu pentru a scrie in ciuda faptului ca imi place foarte mult sa interactionez cu voi, in ciuda faptului ca e o bucurie pentru mine acest blog si tot ceea ce implica el, sa scriu si sa primesc feedback-ul vostru ma implineste;  din pacate, nu am deloc o stare buna - in plan profesional, am de luat niste decizii foarte dificile, imi dau multe batai de cap, griji si o framantare emotionala pe care mi-o asum ca persoana ce pune mult suflet in ceea ce face; sunt intre ciocan si nicovala, e o lupta teribila in mine, cu mine si cu altii...Al naibii de greu, dar va trece, cum atatea altele au trecut! Important e pentru mine ca atunci cand privesc in urma sa ma simt impacata; nu stiu cum dar parca dificultatea deciziilor pe care s-a impus sa le iau in viata a crescut de fiecare data; poate pentru ca si eu am "crescut" si trebuie sa trec teste din ce in ce mai grele! Atat cu asta, nu vreau sa insist prea mult...Sper ca voi aveti o perioada in care  sa simtiti linistea si echilibrul (la minte, la suflet)!

Am o multime de idei de postari dar motivele mentionate anterior ma determina sa aleg una ce-mi pare usor de abordat...Ma asteptau cuminti intr-un folder fotografii ale produselor (cosmetice/de ingrijire, vestimentare) pe care le-am cumparat sau primit in dar incepand cu luna ianuarie...Ei bine, in decurs de trei luni, am strans ceva-ceva si cred ca m-au asteptat cu destula rabdare incat sa mai pot amana prezentarea! :))

Produse cosmetice si de ingrijire:
* Comenzi Yves Rocher, mai multe dar rezonabile fiecare dintre ele (spun eu, fiind indulgenta cu mine insami)! 
- Mi se terminase demachiantul bifazic si cum ma inteleg atat de bine cu el, am dat o comanda dintr-o oferta personalizata: am cerut doar demachiantul si un luciu de buze (dorind sa o bucur pe fiica mea!); cadouri au fost: rimelul Sexy Pulp, un gel de hidratare a tenului, setul de genti roz-gri;



- A venit apoi irezistibila oferta ce implica parfumul Moment de Bonheur  pentru orice comanda (unul singur am oprit pentru mine, pe celelalte doua le-am oferit unor persoane dragi; cremele cu arnica, de asemenea)!



* Imediat ce s-a terminat spray-ul Curl Activator de la Anian, am stiut ca nu pot sta fara el si, impreuna cu o colega am facut o comanda pe site-ul triodeluxe; cum consumasem si balsamul leave-in Gliss cu keratina lichida, mi-am zis ca e momentul sa achizitionez si keratina lichida Anian (buzunarul meu nu a fost de acord, dar l-am ignorat cu buna stiinta!:P)...

* Desi mi-a placut mult solutia micelara Bioderma Sensibio -  castigand teren in mod detasat comparativ cu celelalte incercate si agreate ( Yves Rocher, La Roche Posay, Ivatherm), nu am mai gasit nicio oferta pentru aceasta si mi-am comandat online (fiind doua la pret de una) lotiunea micelara Ivatherm, chiar pe site-ul lor; cum consumasem si crema de curatare Aslavital, am comandat totodata si un gel spumant purifiant!


*Si-acum, pregatiti-va, a venit momentul rasfatului suprem!!!
Sunt produse pe care le-am primit cadou, pe care le folosesc cu multa chibzuinta caci bugetul nu mi-a permis si nici nu vad cum mi-ar permite vreodata sa mi le cumpar singurica si imi doresc sa tina cat mai muuult posibil!!!:D
- Un cos cu bunatati de la Sabon (e un adevarat colt de Rai; nu am suficiente cuvinte de lauda pentru acel Shower Oil si pentru Body Scrub - sunt divine; fiecare dintre cele 5 produse este de calitate dar acestea doua, dupa umila mea parere, reprezinta superlativul intruchipat!)...



- Ramanem la categoria numita "Rasfat absolut" si va prezint...ta-daaaaaammm, niste produse pe care nici nu visam sa le pot avea vreodata!


 - Continutul frumoasei cutii accesorizata cu un fluture dragalas (care acum, in mod "independent", si-a gasit locul pe urechea unui urs dintr-un poster al fetitei mele) este urmatorul: un ruj si o mascara Guerlain (neaparat scriu review-uri, me-ri-ta sa aflati despre ele!), prima mea oja OPI (nuanta Got the blues for red) si un set Benefit Sugarlicious ce include patru produse- Bene tint, binecunoscutul High beam, un blush si un lip gloss. Woow!!!:D Happy me, lucky me!!!

Imi dau seama ca ma intind prea mult si las ceea ce mai am de impartasit cu voi pentru o alta postare! Insa, dupa atatea bucurii materiale, nu rezist sa inchei fara a va arata si una de suflet care stiti ca este...priceless!!!
O felicitare lucrata de fiica mea sub indrumarea invatatoarei sale si a profesoarei de info! E evident ca,  in timpul intensului proces de creatie, i-au cam dat bataie de cap cariocile, dar cine se impiedica de-un astfel de aspect?! Darul de suflet nu are niciun cusur!!!
Da, eu sunt Mamut!:)) Si tati e Tatu!!!:))  Ii place sa se joace cu cuvintele, e copila mea minunata! Aa, era sa omit, Lola e o papusica!:D
Iti multumesc, Dia mea iubita!



Ne revedem curand!
Am nevoie sa-mi tineti pumnii pentru a avea rabdarea, intelepciunea, puterea de a lua decizii optime - atat pentru mine cat si pentru cei ce depind (mai mult/mai putin) de mine!

Orice comentariu al vostru, cat de mic (o parere, o sugestie, exprimarea unei dorinte, un gand bun), imi bucura inima!

Va imbratisez!
Bucurati-va de weekend! Faceti ceea ce va place cu-adevarat!
                                                                                                                                    Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com